ممنون آقای سوریان!

کد خبر : ۲۳۸۱۳
بازدید : ۱۱۷۴
افتخارآفرینی های چهره محبوب و دوست داشتنی کشتی ایران و جهان هرگز از یاد مردم ایران نخواهد رفت؛ چهره‌ای که کشتی فرنگی ایران هرگز مانند او را نخواهد دید.

به گزارش ایسنا، حمید سوریان دارنده 7 مدال طلای جهان و المپیک با حذف از المپیک 2016 ریو وداع تلخی با کشتی داشت.

او اینبار هم اشک‌ میلیون‌ها ایرانی را از گونه ها سرازیر کرد چرا که تصور تیم ملی کشتی فرنگی ایران بدون حضور کاپیتان سخت و غیر قابل باور خواهد بود.

مردم ایران و حتی علاقمندان به کشتی در سراسر جهان هیچ گاه یاد و خاطره این چهره دوست داشتنی و پرافتخار را از یاد نخواهند برد.

هر چند او از المپیک ریو با قبول دو شکست وداع تلخی با کشتی داشت و ناراحتی و اشک های او دل میلیون ها ایرانی را به درد آورد اما مردم ایران نیک می‌دانند اگر امروز کشتی فرنگی ایران در جهان قابل احترام است بدون شک حاصل زحمات و مدال های طلای افرادی مانند این نابغه دوست داشتنی کشتی جهان است.

کمتر کشتی‌گیری در ایران و جهان است که اینچنین در قلب ها رسوخ کند و حتی در زمانی که کسب سهمیه المپیک برای او سخت و طاقت فرسا شده بود چهره‌هایی چون الکساندر کارلین چهره افسانه ای کشتی جهان که 3 طلای المپیک را در ویترین افتخاراتش دارد با ارسال پیامی از این قهرمان تمجید کرد و او را شایسته بهترین ها دانست.

سوریان عزیز هیچ‌گاه افتخارآفرینی های تو و بارها اهتزاز پرچم سه رنگ ایران در میادین جهانی از یاد ملت قدرشناس ایران نخواهد رفت. هر چند تو از المپیک کنار رفتی اما هیچگاه از یادها نخواهی رفت و همیشه برای مردم ایران همان طلایی دوست داشتنی باقی خواهی ماند.

کشتی فرنگی ایران همیشه مدیون تو خواهد بود قهرمان.

ممنون آقای سوریان!

مهمترین عناوین حمید سوریان:

قهرمان جوانان آسیا- 2005

قهرمانی جوانان جهان - 2005

قهرمان بزرگسالان جهان- 2005

قهرمان بزرگسالان جهان- 2006

قهرمان بزرگسالان جهان- 2007

قهرمان آسیا- 2008

قهرمان بزرگسالان جهان- 2009

قهرمان بزرگسالان جهان- 2010

قهرمان المپیک لندن- 2012

قهرمان بزرگسالان جهان- 2014

حضور در سه دوره المپیک 2008، 2012 و 2016
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید