برنز المپیک ریو بر گردن قاسم رضایی

کد خبر : ۲۴۰۵۳
بازدید : ۱۳۳۳
نماینده وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران مدال برنز المپیک 2016 را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های روز پایانی کشتی فرنگی المپیک قاسم رضایی آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها در دیدار رده‌بندی به مصاف استفان شوین دارنده مدال برنز اروپا در سال ۲۰۱۴ و برنز جوانان جهان در سال ۲۰۰۷ از سوئد رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 4 بر 4 به برتری برسد و مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ را از آن خود کند.

رضایی که مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن را در کارنامه خود دارد پیش از این در دور نخست استراحت کرد سپس حریف خود از ونزوئلا را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت اما در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل دنیل لوگو کابررا از کوبا ۴ بر صفر شکست خورد و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند.

دیگر نماینده ایران در روز پایانی رقابت‌ها امید نوروزی بود که با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در روز نخست این مسابقه‌ها سعید عبدولی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید و حمید سوریان در وزن ۵۹ کیلوگرم، امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم، حبیب‌الله اخلاقی در وزن ۸۵ کیلوگرم و بشیر باباجان‌زاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

با این حساب تیم ملی کشتی فرنگی ایران که در المپیک لندن به سه مدال طلا رسیده بود، با دو مدال برنز به کار خود در بازیهای المپیک 2016 ریو پایان داد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید