«یکتا» تلخ نیست!

کد خبر : ۲۴۳۱۳
بازدید : ۸۸۶
بهروز مفید - تهیه‌کننده مجموعه در حال ساخت «یکتا» - از ادامه تصویربرداری این سریال در منطقه ساوه خبر داد و در عین حال از پخش پاییزی این مجموعه سخن گفت.

این تهیه‌کننده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند ساخت مجموعه «یکتا» اظهار کرد: تاکنون ۳۵ درصد از مجموعه «یکتا» تصویربرداری شده است و ساخت این مجموعه تا آبان‌ماه ادامه خواهد داشت و این آمادگی را خواهیم داشت که از پاییز به روی آنتن برود.

مفید ادامه داد: مجموعه «یکتا» یک درام خانوادگی است اما تلاش شده است تلخ نباشد. این مجموعه یک درام خانوادگی است که در آن با یک توطئه خانوادگی روبه‌رو می‌شویم. در این مجموعه تلویزیونی می‌بینیم که عروس خانواده پس از مرگ همسر خود از حق و حقوقش محروم می‌شود که ماجراهایی را به دنبال خود دارد.

او گفت: مجموعه «یکتا» یک درام خانوادگی است و طنز نیست.

به گزارش ایسنا، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری، سیامک اطلسی، سام درخشانی، فرناز رهنما، بهرام ابراهیمی‌پور و اشکان منصوری از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

سریال «یکتا» که به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی ساخته می‌شود. فیلم‌نامه این مجموعه توسط گروه نویسندگان (علی دادرس، آزیتا ایرایی،) نگارش شده و یک ملودرام خانوادگی ۲۶ قسمتی است.

«یکتا» با محوریت موضوعی همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده در این شرایط می‌پردازد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید