ترکیب سوسک کش خانگیِ قدرتمند!

ترکیب سوسک کش خانگیِ قدرتمند!

نکته مهم این است که این توپ‌ها باید در جلوی چشم سوسک‌ها باشند و نه جلوی چشم شما! بنابراین بهتر است آن‌ها را در قفسه‌ها، کابینت‌ها و کمدها هم قرار دهید.

کد خبر : ۲۴۴۷۷
بازدید : ۳۶۴۶۸
ترکیب

فرادید | امروزه می‌توان انواع سوسک کش‌های خانگی را از بازار پیدا کرد، اما بسیاری از آن‌ها آن اندازه که فکر می‌کنید مفید نیستند. محصولات موثر هم دارای بوی بسیار بدی هستند که برای سلامتی مضر است. برای این کار یک ترکیب طبیعی وجود دارد.

به گزارش فرادید*، نیازی نیست وحشت کنید! ما قصد داریم ترکیبی را به شما معرفی کنیم که می‌تواند سوسک‌ها را کاملا از بین ببرد. تاکنون افراد زیادی این ترکیب را امتحان کرده‌اند و اتفاقا جواب هم گرفته‌اند.

طرز تهیه
اول از همه به یک عدد زرده تخم‌مرغ نیاز داریم. آن را داخل ظرفی ریخته و سپس حدود 30 تا 50 گرم پودر اسید بوریک به آن اضافه کنید. این دو را خوب هم بزنید.

سپس از ترکیب به دست آمده، توپ‌های به قطر یک سانتی‌متر درست کنید. حال توپ‌ها را به مدت یک ساعت کنار گذاشته تا کاملا خشک شوند. در مرحله بعد کافی است توپ‌ها را در گوشه‌های خانه جایگذاری کنید. آشپزخانه و حمام را به خوبی هدف قرار دهید!

نکته مهم این است که این توپ‌ها باید در جلوی چشم سوسک‌ها باشند و نه جلوی چشم شما! بنابراین بهتر است آن‌ها را در قفسه‌ها، کابینت‌ها و کمدها هم قرار دهید.

یک مسئله مهم دیگر این است که سوسک‌ها اسید بوریک را نمی‌شناسند و از روی کنجکاوی به سراغ آن می‌روند. اما به محض اینکه آن‌ها را با شاخک‌های خود لمس می‌کنند، از بین رفته و حتی قابلیت ارسال پیام به سوسک‌های دیگر را نیز از دست می‌دهند.

البته اصلا جای نگرانی وجود ندارد، زیرا اسید بوریک برای انسان و حیوانات خانگی بی‌ضرر بوده و شما می‌توانید بدون نگرانی در مورد کودکان آن‌ها را در خانه جایگذاری کنید. این ترکیب بر روی انواع حشرات کار می‌کند و موجب بیمار شدن یا از بین رفتن فوری سوسک‌ها می‌شود. در صورتی که یک سوسک بیمار شود، بیماری را به سوسک‌های دیگر انتقال می‌دهد.

کمی صبور باشید
در ابتدا شاید فکر کنید که این روش تاثیری ندارد، اما اگر کمی صبور باشید متوجه آثار مخرب آن بر روی سوسک‌ها خواهید شد. حتی در صورت تخم‌ریزی سوسک‌ها و ظاهر شدن مجدد آن‌ها بعد از چند ماه، کافی است همین روش را دوباره امتحان کنید.

اسید بوریک سمی نیست و برای ضدعفونی نیز از آن استفاده می‌شود. در صورتی که پودر اسید بوریک را پیدا نمی‌کنید، می‌توانید از محلول 3 درصد اسید بوریک به جای آن استفاده کنید که در هر داروخانه‌ای نیز پیدا می‌شود.

منبع: healthadvisorgroup
ترجمه: وبسایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید