هجوم مخاطبان برای خرید بلیت «فروشنده»!

هجوم مخاطبان برای خرید بلیت «فروشنده»!

تازه‌ترین اثر فرهادی کارگردان برنده جایزه اسکار از چهارشنبه دهم شهریور در ایران اکران می‌شود.

کد خبر : ۲۴۸۳۹
بازدید : ۱۷۶۲
در مدت کوتاهی پس از آغاز پیش‌فروش بلیت‌ فیلم «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی، ظرفیت بسیاری از سئانس‌های نمایش آن در پردیس‌های اصلی شهر تهران تکمیل شد.

به گزارش خبرآنلاین، تازه‌ترین اثر فرهادی کارگردان برنده جایزه اسکار از چهارشنبه دهم شهریور در ایران اکران می‌شود.



خبر پیش‌فروش بلیت‌های «فروشنده» شنبه ششم شهریور منتشر شد و پس از انتشار خبر پیش‌فروش بلیت در مدت کوتاهی ظرفیت‌ خیلی از سئانس‌های نمایش فیلم در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه تکمیل شد.

این در حالی است که بلیت‌های فیلم سینمایی «فروشنده» با قیمت 12 هزار تومان به فروش می‌رسد، یعنی دو هزار تومان بالاتر از قیمت معمول بلیت‌های سینما در سالن‌‌های ممتاز شهر تهران.

برای نمونه در لحظه تنظیم این خبر در پردیس سینمایی کورش در هر سه روز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه تمام بلیت‌های سئانس‌های ساعت 15 به بعد فروخته شده است و تنها بلیت‌ برای سئانس‌های پیش از آن موجود است.

در این میان استقبال تماشاگران برای دیدن فیلم تازه فرهادی در پردیس سینمایی آزادی بسیار چشمگیر است. در حالی که تمامی بلیت‌های سانس‌های روز پنجشنبه در این پردیس سینمایی به فروش رسیده‌اند، در روز چهارشنبه تنها چهار سئانس چند ظرفیت محدود خالی دارن.

در پردیس سینمایی زندگی نیز دو سئانس از پنج سئانس روز چهارشنبه تکمیل شده است.



این فیلم در پردیس چارسو نیز اکران می‌شود. در این پردیس نیز ظرفیت سه سئانس از پنج سئانس موجود تکمیل شده است.

«فروشنده» با بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی در شصت‌ونهمین دوره از جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. این فیلم جایزه بهترین فیلمنامه را برای اصغر فرهادی و جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای شهاب حسینی به ارمغان آورد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید