تصاویر گلکسی A8 مدل 2016 رویت شد

تصاویر گلکسی A8 مدل 2016 رویت شد

به تازگی یک منبع قابل اطمینان چندین عکس از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی سامسونگ موسوم به گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ منتشر کرده است. همانطور که در این تصاویر نیز دیده می‌شود گفته شده که جنس بدنه‌ی آن فلز و شیشه خواهد بود.

کد خبر : ۲۵۷۹۶
بازدید : ۱۳۹۸
تصاویر تازه‌ای از گوشی‌های میان‌رده‌ی گکلسی ای 8 مدل ۲۰۱۶ فاش شده است که وجود بدنه‌ی فلزی را تایید می‌کند.

به تازگی یک منبع قابل اطمینان چندین عکس از گوشی‌هوشمند معرفی نشده‌ی سامسونگ موسوم به گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ منتشر کرده است. همانطور که در این تصاویر نیز دیده می‌شود گفته شده که جنس بدنه‌ی آن فلز و شیشه خواهد بود.

اگر به دنبال یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی از کمپانی سامسونگ هستید و نیاز چندانی هم به یک قلم استایلوس احساس نمی‌کنید، احتمالا دستگاهی که قصد داریم در این مطلب در موردش صحبت کنیم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

این دستگاه، گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ بوده که البته فعلا به صورت رسمی معرفی نشده اما به تازگی اطلاعاتی در مورد این محصول بدست آمده است. اگر مشکلات به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷ شما را از بابت آتش گرفتن محصولات جدید سامسونگ نگران کرده، باید اشاره کنیم که سامسونگ شرکتی نیست که چنین اشتباهی را مجددا تکرار کند و قطعا این محصول را با تست‌های بیشتر و به صورت بدون مشکل روانه بازار خواهد کرد.

Galaxy A8 (2016)

در هر صورت، چندین عکس جدید از این گوشی‌هوشمند از یک منبع قابل اطمینان منتشر شده که با توجه به این تصاویر، می‌توان گفت که گوشی یاد شده بدنه‌ای از جنس شیشه و فلز خواهد داشته و در واقع از زبان طراحی مشابهی با گلکسی اس ۷ بهره می‌برد. اما این محصول نمایشگری بزرگ به ابعاد ۵.۷ اینچ را در خود جای داده است.

منبع یاد شده حتی ابعاد دقیق این دستگاه را اعلام کرده است. بر اساس اطلاعات منبع مورد بحث، ابعاد گلکسی A8 امسال ۱۵۶.۵ در ۷۷.۵ در ۷.۳ میلی‌متر خواهد بود که در این صورت از نظر بلندتر از نوت ۷ است. اما این گوشی‌هوشمند از نمایشگر خمیده بهره نمی‌برد که همین عامل می‌تواند توجه افرادی که به دنبال مدل صفحه تخت نوت ۷ بودند را جلب کند.

اما با وجود اینکه صفحه‌نمایش این دستگاه خمیده نیست، هنوز اشاره‌ای به کاهش قیمت گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ نشده است.

از جمله سایر مشخصات‌ فنی شایعه شده برای این محصول می‌توان به پردازنده‌ی اگزینوس ۷۴۲۰ اشاره کرد. علاوه بر این صفحه‌نمایش گوشی یاد شده کیفیت ۱۰۸۰p را ارائه می‌دهد. حافظه رم این دستگاه ۳ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است.

دوربین اصلی Galaxy A8 2016 سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت و دوربین جلویی سلفی آن نیز ۵ مگاپکسلی در نظر گرفته شده است. سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه مورد بحث نیز اندروید ۶.۰.۱ است.


منبع PHONEARENA
ترجمه: زومیت
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید