فیلم/ کشته شدن "روبوکاپ روسیه"

فیلم/ کشته شدن "روبوکاپ روسیه"

یک افسر پلیس جسور روسی که از او به عنوان "روبوکاپ روسی" یاد شده، به خاطر عدم تبعیت از تروریست‌ها در مقابل دوربین به قهرمان ملی این کشور تبدیل شده است.

کد خبر : ۲۵۷۹۹
بازدید : ۶۲۰۲


فرادید | یک افسر پلیس جسور روسی که از او به عنوان "روبوکاپ روسی" یاد شده، به خاطر عدم تبعیت از تروریست‌ها در مقابل دوربین به قهرمان ملی این کشور تبدیل شده است.

به گزارش فرادید به نقل از میرر، تروریست‌ها از "ماگومد نورباگاندوفِ" شجاع خواستند تا به همکارانش بگوید که از مبارزه دست بردارند، اما او با نگاهی معنادار در جواب گفت: «به کارتان ادامه دهید برادران» و سپس کشته شد.

نورباگاندوف همراه با یکی از اقوامش در 10 ژوئیه برای تفریح به جنگلی در داغستان روسیه رفته بود که مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت. پس از هجوم، یکی از تروریست‌ها اسلحه‌اش را سمت او نشانه رفت و این پلیس 31 ساله را مجبور کرد تا زانو بزند.

چهار مهاجم تروریست در ابتدا فامیل نورباگاندوف را در مقابل دیدگانش کشتند و بعد که متوجه شدند این دو نفر افسر پلیس هستند، با گوشی خود از او فیلم گرفتند.

تروریست‌ها از او خواستند که به همکاران پلیسش بگوید که از کارهایشان دست بکشند، اما نورباگاندوف با نگاهی سرد پاسخ داد :«به کارتان ادامه دهید برادران. دیگر چه می‌توان گفت؟» تروریست‌ها نیز پس از شنیدن این جمله او را هدف قرار دادند.

سپس ویدیویی ویرایش شده از کشتن نورباگاندوف در یکی از ویسایت‌های متعلق به تروریست‌ها منتشر شد. اما حقیقت زمانی برملا شد که دو گروه ضد ترور در هفته گذشته به محل اخفای مهاجمین یورش برده و نسخه اصلی ویدیوها را در گوشی‌هایشان پیدا کردند.



در پی این افشاگری، نورباگاندوف نائل به دریافت پاداش شد. ایرینا وولک، سخنگوی وزارت امور داخلی روسیه، گفت: «در روزهای آتی، مقامات این وزارت خانه برای تشکر از خانواده ماگومد نورباگاندوف شخصا خدمت خانواده آن‌ها خواهند رسید تا بابت داشتن چنین پسری از آن‌ها تشکر کنند.»

پلیس روسیه در همین ارتباط می‌گوید: «آن مردی که همراه نورباگاندوف را کشت، شناسایی شده است. نام او ماگومد خلیم‌بِکوف، 32 ساله و رهبر شبه‌نظامیان، است.»

گرچه این شخص توسط پلیس کشته شد، اما دو همدست او دستگیر شده‌اند.

گفتنی است اخبار حاکی از بی‌پروایی یک سرباز روسی در جنگ با داعش چند ماه پیش منتشر شد که موجب ستایش همگانی وی بین مردم روسیه شد. الکساندر پروخورِنکو که از او با عنوان "رامبوی روسیه" یاد شد، در شهر پالمیرا در محاصره داعشی‌ها گرفتار شد اما خواستار اجرای یک حمله هوایی در همان نقطه شده بود. آن سرباز می‌دانست که به پایان راه رسیده ولی از مافوقش خواست تا چند داعشی اطرافش نیز با او کشته شوند.




منبع: Mirror
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    دمش گرم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید