عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!

عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!

بسیاری معتقدند که طراحی لپ‌تاپ هر شخص کاملا با ویژگی‌های شخصیتی آن مرتبط و هماهنگ است. با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده انواع مختلفی از لپ‌تاپ‌ها را با طراحی و ظاهری متفاوت برای کاربران مختلف روانه بازار کرده‌اند.

کد خبر : ۲۶۱۰۶
بازدید : ۲۰۵۸
وقتی می‌خواهید لپ‌تاپ بخرید، طراحی ظاهری آن یکی از مهم‌ترین شاخص‌های انتخاب شما خواهد بود.

به گزارش دنیای اقتصاد و به نقل از بیزینس اینسایدر، بسیاری معتقدند که طراحی لپ‌تاپ هر شخص کاملا با ویژگی‌های شخصیتی آن مرتبط و هماهنگ است. با این اوصاف است که شرکت‌های تولیدکننده انواع مختلفی از لپ‌تاپ‌ها را با طراحی و ظاهری متفاوت برای کاربران مختلف روانه بازار کرده‌اند.

MSI GT80 Titan اولین لپ‌تاپ با کیبورد مکانیکی کامل: این لپ‌تاپ جالب برای آنهایی که به کار با کیبوردهای بزرگ مکانیکی و حتی صدای کلیدهای آنها عادت دارند، مناسب است. با این اوصاف احتمالا گیمرها طرفداران پر‌و‌پا قرص این لپ‌تاپ خواهند بود. این لپ‌تاپ بزرگ و سنگین که با قیمت 3500 دلار عرضه می‌شود، دارای دو کارت گرافیک قدرتمند است.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Asus ROG GX800 یک غول متفاوت: این لپ‌تاپ گیمینگ طراحی خاص و منحصر‌به‌فردی دارد و از یک سیستم خنک‌کننده مایع مجزا در پشت بدنه خود بهره می‌برد که آن را عجیب و بزرگ جلوه می‌دهد. در نهایت اما این محصول یک لپ‌تاپ معمولی است که بدون داکت خنک‌کننده‌اش هم کار می‌کند، اما در این شرایط نمی‌توانید انتظار داشته باشید که کارت‌های گرافیک آن با قدرت کامل عمل کنند. این دستگاه دو کارت گرافیک داشته و از کیبورد کامل بهره می‌برد.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Acer Predator 21X اولین لپ‌تاپ با صفحه نمایش منحنی: این لپ‌تاپ هم از دو کارت گرافیک و یک کیبورد مکانیکی بهره می‌برد. صفحه نمایش منحنی این لپ‌تاپ ساختار جالب و متفاوتی به آن داده است. فراموش نکنید که این لپ‌تاپ بدنه‌ای نسبتا بزرگ و سنگین دارد.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Dragonfly Futurfön یک تبلت هیبریدی قدیمی: این لپ‌تاپ با دو صفحه نمایش در واقع امکان کار با دو سیستم عامل ویندوز و اندروید را به کاربرانش می‌دهد تا به این ترتیب ساختاری شبیه به تبلت‌های هیبریدی داشته باشد. این محصول که در سال 2014 روانه بازار شده است، در حال حاضر با قیمت 800 دلار در بازار عرضه می‌شود.

عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Steampunk با طراحی سبک ویکتوریا: یک لپ‌تاپ کاملا خاص و منحصر به فرد با طراحی قدیمی به سبک طرح‌های مبلمان و لوازم ویکتوریا که می‌تواند توجه بسیاری از کاربران و خریداران را به خودش جلب کند. این لپ‌تاپ واقعا خیره‌کننده است و بدنه چوبی آن کاملا صنایع دستی بوده و به همین دلیل می‌تواند بسیار متفاوت باشد.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Floral Kiss از Fujitsu ویژه خانم‌ها: یک لپ‌تاپ جالب با طراحی ظریف به رنگ‌های صورتی و بنفش که می‌تواند کاملا مورد توجه خانم‌ها قرار بگیرد. در میان کلیدهای این لپ‌تاپ از نگین‌های رنگارنگ جالبی استفاده شده است که در برابر ضربه ناخن‌های بلند خانم‌ها هم مقاوم هستند.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Getac B300-X Toughbook یک لپ‌تاپ بسیار مقاوم: این محصول کاملا مقابل مدل قبلی قرار می‌گیرد، چون بدنه‌ای محکم و سخت مانند دایناسورها دارد. این لپ‌تاپ که با قیمتی در حدود 1800 دلار عرضه می‌شود، مبتنی بر ویندوز 10 بوده و می‌تواند در میدان‌های جنگ هم مورد استفاده قرار بگیرد.


عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!


Acme Portable Sherlock 4:4 یک ورک استیشن قابل حمل: این محصول ساختاری عجیب و بسیار متفاوت دارد تا جایی که کیبورد آن با استفاده از یک کابل تلفن به بدنه و صفحه نمایش متصل می‌شود. این لپ‌تاپ وزنی برابر 5/ 12 کیلوگرم دارد و از 5 هارد درایو هم بهره‌ می‌برد.

عجیب‌ترین لپ‌تاپ‌های جهان!

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید