جلسه منصوریان با مدیر فنی

تمرین ظهر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد.

کد خبر : ۲۶۶۱۷
بازدید : ۱۰۶۶
سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین این تیم ۱۰ دقیقه با بهتاش فریبا در گوشه‌ای از زمین به طور اختصاصی گفتگو کرد.

به گزارش مهر، تمرین ظهر امروز دوشنبه تیم فوتبال استقلال در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار شد. پس از صحبت‌های علیرضا منصوریان، بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کرده و سپس در سه گروه هفت نفره به بازی آقاوسط پرداختند و در بخش پایانی تمرین، یک فوتبال درون تیمی همراه با مرور کارهای تاکتیکی را در قالب دو تیم زرد و آبی انجام دادند که منصوریان و محمد خرمگاه در دقایقی بازی را قطع کرده و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردند.

* هرایر مگویان که در تمرین روز گذشته از ناحیه سر دچار آسیب‌دیدگی شده بود، ۳۰ دقیقه با سایر بازیکنان تمرین کرد و سپس زیر نظر استیو جونز مربی بدنساز تیم اختصاصی تمرین کردند.

* خسرو حیدری همانند روز گذشته به طور انفرادی تمرین کرد و علیرضا منصوریان مرتب با او صحبت می‌کرد و جویای وضعیت او بود.

* جابر انصاری پس از دقایقی صحبت با بهتاش فریبا، به طور انفرادی و همراه با مگویان زیر نظر جونز تمرینات ویژه‌ای را انجام داد.

* منصوریان قبل از شروع تمرین حدود ۱۰ دقیقه با بهتاش فریبا اختصاصی صحبت کرد.

* تعدادی از بازیکنان قبل از شروع تمرین، والیبال نشسته بازی کردند که مورد استقبال اندک هواداران حاضر در زمین شماره دو قرار گرفت.

* با تصمیم کادر فنی، آبی‌پوشان فردا در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

* تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی و از مرحله یک سی و دوم جام حذفی فوتبال کشور، میهمان ملوان نوین بندرانزلی خواهد بود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید