اقدام عجیب شاهزاده سعودی در پاریس!

اقدام عجیب شاهزاده سعودی در پاریس!
کد خبر : ۲۶۸۷۰
بازدید : ۱۳۱۵۲
اقدام عجیب شاهزاده سعودی در پاریس!
گفته می‌شود که این شاهزاده خانم از بستگان ملک خالد است

فرادید | شاهزاده سعودی در اقدامی عجیب و البته ترسناک به یک کارگر مرد دستور داده تا پیش از کشته شدن یک سگ توسط بادیگاردهایش، پایش را ببوسد!

به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، این کارگر در واقع نقاش داخلی ساختمان بوده که وارد خانه لوکس این خانم شاهزاده سعودی شده بود. گفته شده که گرفتن چند عکس از خانه توسط کارگر باعث خشمگین شدن خانم شاهزاده شده است، زیرا او فکر می‌کرده که قرار است کارگر عکس‌ها را به رسانه‌ها بفروشد.

لو پوآن فرانسه گزارش داد که پس از این ماجرا بود که شاهزاده سعودی به بادیگاردهایش دستور داد تا آن مرد را به باد کتک گرفته و دست و پاهایش را ببندند تا پای شاهزاده را ببوسد.

گفته شده که این شاهزاده سعودی از بستگان پادشاه پیشین عربستان سعودی «خالد بن عبد العزيز آل سعود» بوده است. گفتنی است ملک خالد در سال ۱۳۶۱ شمسی در ۶۹ سالگی درگذشت.

در این گزارش همچنین آمده که خانم شاهزاده به یک سگ در خانه‌اش اشاره کرده و به بادیگاردهایش گفته که «باید آن سگ را بکشید. آن سگ لیاقت زندگی کردن را ندارد.»‎‎

بر اساس گزارش‌ها، اتفاق مذکور در نزدیکی خیابان فروش (Froch) پاریس رخ داده که نزدیک به طاق نصرت مشهور این شهر است.

اقدام عجیب شاهزاده سعودی در پاریس!
طاق نصرت پاریس

از قول آن کارگر مرد نقل شده که مراحل "تنبیه" حدود چهار ساعت طول کشیده که در آخر نیز با لگد از خانه به بیرون پرت شده و به او تذکر داده شده که هیچوقت به آنجا برنگردد.

پلیس فرانسه در جریان امور قرار گرفته است. این نقاش تزیینی همچنین مدعی شده که رقم 16000 یورو از آن‌ها طلب دارد و هنوز ابزار کارش داخل آن خانه است.

فرانسه رابطه دیپلماتیک خوبی با عربستان سعودی دارد. اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی برخلاف مامورین امنیتی فرانسه اجازه حمل سلاح در این کشور دارند.

منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • محمدمهدی ارسالی در

    غربی ها به طرز اعجاب انگیز بنده پول شده اند، پس می توان از این پاشنه آشیل آنها را به راحتی اسیر کرد و در چنگال خود گرفت!!!

  • پویا ارسالی در

    تا کور شود هر آنکه نتواند دید

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید