می‌خواستم با خداحافظی‌ام به تیم شوک بدهم!

می‌خواستم با این تصمیم به جوان‌ترها فرصت دهم. این دلیل خداحافظی من است، چون فکر می‌کنم که تیم‌ ‌ملی فوتسال دو سال تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ و چهار سال تا جام جهانی بعدی فرصت دارد و شرایط برای جوانان باید مهیا شود تا تیم را جوان کرد.

کد خبر : ۲۶۸۹۹
بازدید : ۱۰۳۳
کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران به دنبال خداحافظی از بازی‌های ملی، گفت: با این تصمیم قصد داشتم قبل از دیدار رده بندی شوک کوچکی به تیم ملی بدهم تا بازیکنان با انگیزه بیشتری به مصاف تیم ملی فوتسال پرتغال بروند.

خوشحالم در روز خداحافظی‌ام فوتسال ایران در اوج است
محمد کشاورز در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد خداحافظی‌اش از تیم‌ ‌ملی فوتسال، اظهار کرد: من قبل از آغاز جام جهانی این تصمیم را گرفته بودم.

در خلال مسابقات و قبلا بازی نیمه نهایی این تصمیم را با کادرفنی در میان گذاشتم و با هم صحبت کردیم. امروز به طور رسمی از بازی‌های ملی خداحافظی می‌کنم و برای تیم‌ ‌ملی فوتسال نیز آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی خداحافظی‌اش چه بود، عنوان کرد: می‌خواستم با این تصمیم به جوان‌ترها فرصت دهم. این دلیل خداحافظی من است، چون فکر می‌کنم که تیم‌ ‌ملی فوتسال دو سال تا جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۸ و چهار سال تا جام جهانی بعدی فرصت دارد و شرایط برای جوانان باید مهیا شود تا تیم را جوان کرد.

دوست داشتم در شرایط خوبی از تیم‌ ‌ملی جدا شوم و هم خودم و هم تیم‌ ‌ملی در روزهای اوج باشند. خوشبختانه این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم که در دوران طلایی‌ فوتسال کشورم خداحافظی می‌کنم و از این بابت بسیار خوشحال هستم.

کشاورز در پاسخ به این پرسش که آیا جانشینان خوبی برای او در تیم‌ ‌ملی وجود دارد؟ توضیح داد: ما جوانان با استعداد زیادی در کشورمان داریم و مطمئن هستم که می‌توانند میدان‌داری کنند و فوتسال کشورمان را از این که هست بهتر کنند. خودم آینده خیلی روشنی برای فوتسال کشور می بینم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در مورد این که چرا در روز بازی رده بندی این تصمیم را رسانه‌ای کرده‌ است، به ایسنا، گفت‌: تا حدودی به دنبال این تصمیم بودم تا با این کار شوکی به بازیکنان بدهیم. البته بازیکنان انگیزه زیادی دارند تا تلاش کنند و مقام سومی را به دست بیاورند، اما می خواستم این اعلام خداحافظی کمکی کند و شوک کوچکی به تیم وارد کند.

کشاورز در پایان درباره شیرین ترین و تلخ‌ترین خاطره دوران ۱۳ سال حضورش در تیم‌ ‌ملی فوتسال، اظهار کرد: خاطرات خوب و زیادی در تیم‌ ‌ملی دارم، ولی اگر بخواهم شیرین‌ترین خاطره‌ام را بگویم گلی بود که در فینال جام ملت‌های ۲۰۱۶ آسیا به ازبکستان زدم و ما به قهرمانی رسیدیم.

همچنین گلی که در مسابقات فعلی به برزیل زدم و حضور در جمع چهار تیم برتر دنیا بسیار برایم شیرین بود، ولی تلخ‌ترین اتفاق زندگی‌ام شکست مقابل تایلند در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۲ آسیا بود که یکی از سخت‌ترین روزهای زندگی ام را تجربه کردم.

تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ امروز (شنبه) در دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا به مصاف پرتغال می‌رود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید