حضور ترامپ در یک فیلم مستهجن!

حضور ترامپ در یک فیلم مستهجن!

این افشاگری پس از آن رخ داده که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، در حمله‌ای کلامی به ملکه سابق زیبایی جهان او را "تنفر برانگیز" خطاب کرده است.

کد خبر : ۲۶۹۰۱
بازدید : ۶۵۰۲۰
حضور ترامپ در یک فیلم مستهجن!
دونالد ترامپ

فرادید | دونالد ترامپ، مرد جنجالی این روزهای آمریکا، یک مرتبه در یک فیلم پورن حضور داشته که در آن کفِ شامپاین را در یکی از خیابان‌های نیویورک بر روی یک لیموزین با برند "پلی بوی" پاشیده است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، این افشاگری پس از آن رخ داده که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه، در حمله‌ای کلامی به ملکه سابق زیبایی جهان او را "تنفر برانگیز" خطاب کرده و با اظهار نظر در مورد تاریخچه زندگی «آلیشیا ماچادو» جنجال انتخاباتی تازه‌ای در رسانه‌های آمریکا به راه انداخته است.

گفتنی است ویدیویی که از آن صحبت می‌شود، در سال 2000 منتشر شده و از نوع فیلم پورنوگرافیک فاقد روابطِ آشکار جنسی است. در این فیلم، دونالد ترامپ و چند همبازی‌اش، کفِ نوشیدنی الکلی شامپاین را در یکی از خیابان‌های نیویورک بر روی یک لیموزین با برند "پلی بوی" می‌پاشند.

این فیلم از یکی از مغازه‌های فروش فیلم‌های بزرگسالان در شهر بوفالو تهیه شده است.

حضور ترامپ در یک فیلم پورن!
پست توییتری ترامپ علیه آلیشیا ماچادو و هیلاری کلینتون

خانم آلیشیا ماچادو از حامیان کمپین خانم کلینتون بوده که پیشتر به خاطر رفتار ناشایست دونالد ترامپ از او در زمان انتخابش به عنوان ملکه زیبایی جهان در دهه 90 از آقای ترامپ انتقاد کرده بود. از این رو، دونالد ترامپ در یک پست توییتری او را «تنفر برانگیز» خوانده و او را متهم به حضور در یک فیلم پورن کرده است. [او پیش‌تر به رسانه‌ها گفته بود در دورانی که برنده مسابقه ملکه زیبایی جهان شده بود (۱۹۹۶)، ترامپ "ملکه خوکی" صدایش کرده بود و همچنین او را "ملکه خانه‌دار" خطاب کرده بود که می‌تواند طعنه‌ای نژادپرستانه با اشاره به لاتین‌تبار بودن خانم ماچادو باشد.]


حضور ترامپ در یک فیلم پورن!
آلیشیا ماچادو در سال 1996 به عنوان ملکه زیبایی جهان شناخته شد



برای ورود به کانال تلگرام فرادید کلیک کنید
منبع: Independent
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    هر دم از این باغ خری می رسد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید