شکایت از KFC به خاطر سیر نشدن!

شکایت از KFC به خاطر سیر نشدن!
کد خبر : ۲۸۳۵۷
بازدید : ۴۲۵۳
شکایت 20 میلیون دلاری از KFC به خاطر

فرادید | یک مادربزرگ آمریکایی به خاطر "سیر نشدن" پس از سفارش غذا از KFC تصمیم گرفت تا شکایتی 20 میلیون دلاری را از این فست فود زنجیره‌ای مشهور ترتیب دهد.

به گزارش فرادید به نقل از نشنال پست، این زن نیویورکی تابستان سال گذشته مبلغ 20 دلار در ازای یک ظرف مرغ سوخاری پرداخت کرد اما وقتی دید حجم غذایی درخواستی با غذای تبلیغ شده مغایرت دارد، کاملا ناامید شد.

آنا وورتزبرگر در گفتگو با واشنگتن پست گفت: «به خانه آمدم و گفتم "پس مرغ سوخاری‌هاش کجا هستند؟ من فکر کردم که با آن ظرف 20 دلاری KFC می‌توانم چند وعده غذا بخورم!»

خانم وورتزبرگر می‌گوید آنچه در تبلیغات نشان داده شده با میزان مرغ سوخاری که در ظرف موجود است، کاملا تفاوت دارد: «در تبلیغ ظرفی نشان داده می‌شود که پر از مرغ سوخاری است . »

در تماس تلفنی خانم وورتزبرگر با KFC به او گفته شده که این شرکت در تبلیغات قصد داشته تا محصول را نشان دهد، اما خانم وورتزبرگر می‌گوید که این کار بسیار احمقانه است. به همین دلیل او یک وکیل استخدام کرد و از شرکت شکایت کرد.

دفتر مرکزی KFC نیز دو هدیه به مناسبت عذرخواهی برای خانم وورتزبرگر ارسال نمود، اما او آن هدایا را پس فرستاد و درخواست خسارت 20 میلیون دلاری کرد. اما مشخص نیست چرا مبلغ شکایت اینقدر زیاد است؟

خانم وورتزبرگر در گفتگو با سی بی اس لوکال گفت: «اصل موضوع همین است. گاهی اوقات باید طوری به دیگران ضربه زد تا مزه آن را بفهمند.» دفتر KFC اما می‌گوید که این شکایت «بی‌اساس» است.

منبع: national post
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید