علت مرگ خانواده پزشک‌ تبریزی مشخص شد

علت مرگ خانواده پزشک‌ تبریزی مشخص شد

موسی خلیل الهی دادستان تبریز از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه پرونده فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی خبر داد و گفت: مطابق نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین (قرص برنج) بوده است.

کد خبر : ۲۸۵۶۹
بازدید : ۱۳۱۰۲۸
علت مرگ خانواده پزشک‌ تبریزی مشخص شد
فرادید | دادستان تبریز از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه با فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی صادر شد، خبر داد.

موسی خلیل الهی دادستان تبریز از صدور نظریه پزشکی قانونی در رابطه پرونده فوت دو عضو خانواده پزشک تبریزی خبر داد و گفت: مطابق نظریه پزشکی قانونی علت فوت دو نفر از اعضای خانواده این پزشک مسمومیت با سم فسفین (قرص برنج) بوده است.

وی ادامه داد: این فرد یک پزشک عمومی است که در سال‌های اخیر فارغ التحصیل شده و شهرت خاصی ندارد، همچنین عمده فعالیت وی نیز در خانه سلامت یکی از محلات تبریز بوده که توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز به بخش خصوصی واگذار شده است.

خلیل‌الهی به بیان توضیحاتی در رابطه با ادعای خیر بودن این پزشک نیز پرداخت و گفت: اگر مبنای این موضوع انتشار یک نسخه پزشکی در فضای مجازی است که باید گفت که این موضوع در تحقیقات به اثبات نرسیده است؛ چراکه در نسخه انتشار یافته از این پزشک در فضای مجازی، به داروخانه توصیه شده که هزینه داروها را از بیمار دریافت نکند و این در حالی است که اصل بودن این نسخه و اینکه شخصی به واسطه توصیه این پزشک هزینه داروها را پرداخت نکند، در تحقیقات به اثبات نرسیده است.

دادستان تبریز همچنین مسمومیت به دلیل مصرف غذای نذری را نیز منتفی دانست و گفت: اساسا موضوع مسمومیت با غذای نذری در این پرونده صددرصد منتفی و به هیچ وجه موضوع غذای نذری مطرح نبوده است، غذاها از یکی از رستوران‌های تبریز خریداری شده است و بر اساس تحقیقات پرونده و بررسی محتوای دوربین‌های حاضر در محل، نحوه خرید غذا مشخص گردیده است.

بر اساس این گزارش به نقل از دادستانی کل کشور، دادستان تبریز یادآور شد: خود این پزشک نیز تایید کرده که اصلا بحث نذری در کار نبوده است.

وی در پایان تصریح کرد: زوایای دیگر این پرونده در چند روز آینده و از سوی دستگاه قضایی این استان به اطلاع عموم خواهد رسید.

علت مرگ خانواده پزشک‌ تبریزی مشخص شد

پزشک تبریزی مقصر است یا نه؟
گفتنی است پرونده مرگ مشهور اعضای خانواده پزشک تبریزی هر روز ابعاد پیچیده تری به خود می‌گیرد. روز گذشته خبرگزاری فارس در گفتگو با یک منبع آگاه از اعتراف پزشک تبریزی به دست داشتن در قتل همسر و مادربزرگش، خبر داد.

خبرگزاری فارس در گفتگو با یک منبع آگاه نوشت: پزشک تبریزی که ادعا می شد همسر و مادر بزرگش بر اثر خوردن غذای نذری فوت کرده‌اند، به دست داشتن در قتل این دو اعتراف کرده است.

یکی از نزدیکان پزشک تبریزی تکذیب کرد
بلافاصله پس از انتشار این خبر در خبرگزاری فارس، یک فرد نزدیک به خانواده پزشک تبریزی مدعی شد اخبار مربوط به اعتراف و نقش این پزشک در مرگ اعضای خانواده‌اش کذب است.

یکی از نزدیکان خانواده دکتر علیرضا صلحی، در گفت‌وگو با ایلنا، با تکذیب شایعه اعتراف صلحی به قتل خانواده خود عنوان کرد: خانواده دکتر صلحی از ابتدا ترجیح می‌دادند موضوع این پرونده در یک فضای آرام پیگیری شود تا بررسی‌های نهادهای قضایی و انتظامی با دقت و سرعت بیشتری صورت پذیرد ولی متاسفانه در روزهای اخیر شاهد انتشار شایعات نادرستی هستیم که هم باعث ناراحتی و رنجش خانواده‌های داغدار شده و هم تمرکز بر اصل موضوع را از بین برده است.

او با تکذیب خبر منتشر شده مبنی بر اعتراف دکتر صلحی به قتل خانواده خود مدعی شد: خبر اعتراف ایشان کذب محض است. متاسفانه عده‌ای به جای این که پیگیر اخبار صحیح و دقیق باشند، دنباله‌روی شایعات مطرح شده بین مردم هستند و اعتبار و اخلاق رسانه‌ای خود را فدای افزایش مخاطب و درآمد کرده‌اند.

این فرد نزدیک به خانواده دکتر صلحی در پاسخ به سوال دیگری درباره اظهار نظر یکی از نمایندگان تبریز در مورد این پرونده ابراز داشت: متاسفانه این نماینده محترم تصور می‌کنند کماکان استاندار آذربایجان شرقی هستند و مسئولیت و مجوز دارند در هر موضوعی با اطلاع یا بدون اطلاع اظهار نظر کنند.

او ادامه داد: از مردم فهیم درخواست داریم از پرداختن و انتشار شایعات پرهیز کنند و مطمئن باشند در صورت حصول نتیجه‌ این موضوع توسط مسئولان قضایی استان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین روز گذشته روزنامه اعتماد در خبری به نقل از یک مقام آگاه در وزارت بهداشت نوشت: «موضوع نذري كاملا منتفي است و دکتر صلحی خودش غذا را تهيه كرده بود.» او مي‌گويد: «هيچ فردي غذايي نداده است. او خودش غذا را خريده و فيلم رستوراني كه از آنجا غذا را تهيه كرده، موجود است. همه شواهد و بعضي سوابق نيز دال بر اين است كه او از مظنون بالاتر و متهم است و [دادسرا] در حال تهيه كيفرخواست براي اوست. البته ما از خيلي روز پيش‌تر مي‌دانستيم كه [پليس] به او مظنون است.»


اعتراف


گفتنی است 17 مهرماه خبری مبنی بر فوت چند تن از اعضای خانواده پزشک تبریزی در رسانه‌ها پخش شد؛ این پزشک به خاطر تجویز نسخه‌های خوش خط، توصیه به گوش دادن صدای شجریان برای بهبود بیماری و تقبل هزینه درمان برخی از بیمارانش در فضای مجازی به شهرت رسیده بود.

علت مرگ خانواده پزشک‌ تبریزی مشخص شد
در این حادثه عنوان شده بود غذای نذری که در درمانگاه پزشک تبریزی توزیع شده، مسموم بوده و موجب فوت ۲ نفر از اعضای خانواده وی شده است.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    کسی که به خانواده خودش رحم نمیکنه توقع دارید به بیماران رحم کنه؟!

  • سحر ارسالی در

    اگر شبهات برطرف بشه به بدترین شکل باید قصاص بشه...

  • ناشناس ارسالی در

    تکذیب شد. اعتراف به قتل تکذیب شد

  • حامد ارسالی در

    احتمالا پای یک زن در میان است.

  • نیکان ارسالی در

    حدس میزدم کارخودش باشد

  • محمود ارسالی در

    یکی از نزدیکان پزشک تبریزی تکذیب کرد

  • ناشناس ارسالی در

    لطفا قضاوت را بقانون و قضاوت دادگاه بسپارید و هیچگاه یک طرفه قضاوت نکنید .تا اعلام نتیجه نهایی صبر کنید هرکسی از دیدگاه خود نسنجیده قضاوت نکند .متاسفانه بعضی افراد سودجو درکمین اینچنین حرفه های دروغ هستن. فعلا نه قاتلی درکار هست نه مطنون اصلی که متهم باشد

  • ماه رخ ارسالی در

    با فاصله ی چند ماه،دو نسخه ی بشردوستانه و عالی در اینستاگرام از ایشان دیدیم! پزشکان خیرخواه یا هنردوست واقعی کدامشان تا این حدسریع مشهور می شوند؟ اما صرفا دو عکس در فضای مجازی شد ملاک تقدس در اذهان مردم ! جای شک و شبهه دارد.به نظرم یک جای کار می لنگد

  • بی نام ارسالی در

    ایشون پزشک عمومی هستند؟یا تخصص دارند
    ؟

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید