افشاگری تازه درباره "ملانیا ترامپ"

افشاگری تازه درباره "ملانیا ترامپ"

طبق قوانین آمریکا خانم ملانیا پس از ورود به خاک این کشور تا زمان دریافت ویزای کار اجازه کسب درآمد نداشته است.

کد خبر : ۲۸۸۹۳
بازدید : ۲۰۳۴۴
افشاگری تازه درباره

فرادید | طبق قوانین آمریکا خانم ملانیا پس از ورود به خاک این کشور تا زمان دریافت ویزای کار اجازه کسب درآمد نداشته است.

سه روز مانده به موعد اتنتخابات حساس هشتم نوامبر خبرگزاری آسوشیتدپرس با یک افشاگری علیه همسر دونالد ترامپ نامزد جنجالی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار گزارشی اعلام کرده است، علیه " ملانیا ترامپ " مدارکی دارد که نشان می دهد او در اوایل مهاجرت خود به آمریکا به طور غیر قانونی کسب در آمد کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ملانیا ترامپ که 20 سال پیش از اسلونی به آمریکا مهاجرت کرده است در یک ماه نخست ورود خود به خاک آمریکا و در حالی که هنوز ویزای کار دریافت نکرده و به لحاظ قانونی اجازه کار و کسب درآمد نداشته است، با انجام مدلینگ به صورت غیر قانونی، بیست هزار و 56 دلار درآمد کسب کرده است.

ملانیا ترامپ یک مانکن حرفه ای است و با نام خانوادگی شخصی خود به این کار می پردازد.

افشاگری تازه درباره

او پیشتر اعلام کرده است در 27 آگوست 1996 با ویزای توریستی (بی 1 و بی 2) وارد خاک آمریکا شده و در 18 اکتبر همان سال ویزای H-1 B به منظور کار و اقامت در آمریکا گرفته است، اما مدارک آسوشیتدپرس نشان می دهد او در فاصله 10 سپتامبر تا 15 اکتبر 1996 یعنی زمانی که هنوز ویزای کار در آمریکا را دریافت نکرده بود برای 10 مورد کار مدلینگ بیش از 20 هزار دلار پول گرفته است.

انتشار این گزارش در شرایطی که دونالد ترامپ در جریان کارزار انتخاباتی خود شدید ترین حملات را نسبت به مهاجرت های غیر قانونی به آمریکا معطوف داشته و حتی مهاجران غیر قانونی را تهدید به اخراج از خاک آمریکا کرده، می تواند تبعاتی منفی برای کارزار انتخاباتی این نامزد جنجالی داشته باشد .

خانم ملانیا ترامپ پیشتر اتهام اشتغال غیر قانونی و کسب در آمد غیر قانونی در ماه های نخست ورودش به خاک آمریکا را قویا رد کرده است اما در گزارش جدید آسوشیتدپرس تاکید شده این خبرگزاری به مدارک جدیدی دست یافته که نشان می دهد خانم ملانیا چنین درآمدی را کسب کرده است.

ملانیا ترامپ 46 سال دارد و از 11 سال پیش با دونالد ترامپ ازدواج کرده است. حاصل ازدواج او با ترامپ یک پسر 10 ساله به نام "بارون" است.

نامه مربوط به فرآیند مهاجرت ملانیا ترامپ





۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید