خلافکار تهرانی 60 میلیارد از زن سمنانی کلاهبرداری کرد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق اسناد و جاعل مدارک که به فروش 60 میلیارد ریالی آپارتمانی در شاهرود اقدام کرده بود، خبر داد.

کد خبر : ۲۸۹۱
بازدید : ۱۴۷۲
فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق اسناد و جاعل مدارک که به فروش 60 میلیارد ریالی آپارتمانی در شاهرود اقدام کرده بود، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمدرضا میرزایی گفت: تحقیقات پلیس امنیت عمومی با شکایت خانمی شاهرودی مبنی بر سرقت سند آپارتمان و فروش آن به مبلغ 60 میلیارد ریال به فردی دیگر، آغاز شد.

وی تصریح کرد: پس از سرقت سند این آپارتمان توسط کلاهبردار این پرونده، این واحد در یکی از دفترخانه های تهران به نام خریدار جدید انتقال یافته بود.

وی ادامه داد: پس از حضور خریدار در شاهرود و پیگیری برای تخلیه منزل توسط شاکی، پرده از این کلاهبرداری برداشته شد و مشخص شد، متهم با وکالت نامه و مدارک شناسایی جعلی، زن دیگری را به عنوان مالک خانه معرفی و سند را انتقال داده است.

میرزایی با اشاره به فقدان هر گونه مشخصات و مدارکی برای شناسایی متهم به جز نام و نام خانوادگی فردی که منزل را فروخته بود، افزود: هویت سارق سند و جعلی بودن مدارک فروشنده آپارتمان در دفترخانه، ابهام های اصلی این پرونده بودند.

وی با اشاره به انجام چهره نگاری و همکاری اداره ثبت احوال شاهرود، فردی شبیه به مظنون پرونده معرفی شد و در بررسی های نامحسوس، این کلاهبردار 29 ساله تهرانی که برای انجام چند معامله و کلاهبردار در شاهرود حضور داشت، در عملیاتی به سرعت دستگیر شد.

وی به اعتراف صریح متهم به انجام کلاهبرداری اشاره و خاطرنشان کرد: وی با تطمیع و کمک دو نفر دیگر و جعل مدارک هویتی، آنها را به عنوان مالک منزل معرفی و عملیات انتقال سند را انجام می داد که تحقیقات برای شناسایی همدستان وی نیز ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان به شهروندان توصیه کرد: قبل از خریداری ملک و منزل، از اصیل بودن هویت مالک، فروشنده و ملک مطمئن شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید