فیلم و عکس/ جگوار گرسنه به کروکودیل هم رحم نکرد!

فیلم و عکس/ جگوار گرسنه به کروکودیل هم رحم نکرد!

پلنگ خالدار امریکایی در مقابل چشمان مستندساز انگلیسی به یک تمساح جوان حمله کرد و در یک چشم بر هم زدن آن را شکار کرد.

کد خبر : ۲۹۸۲۱
بازدید : ۵۹۶۲
فرادید | پلنگ خالدار امریکایی (جگوار) در مقابل چشمان مستندساز انگلیسی به یک تمساح جوان حمله کرد و در یک چشم بر هم زدن آن را شکار کرد.

به گزارش فرادید به نقل از دیلی میل، "جگوار" یا پلنگ خالدار امریکایی که "سر دیوید اتنبروگ" مستندساز انگلیسی به او لقب "قاتل قاتل ها" می دهد یکی از خطرناکترین شکارچیان حیات وحش برزیل است که می‌تواند به سرعت از درخت‌ها بالا برود و خود را مخفی کند و در کمین بنشیند. این نوع از پلنگ ها شناگران خوبی هستند و گاهی ماهی هم می‌خورند. جگوار به کمک پنجه و آروارهٔ نیرومندش می‌تواند شکارهای بزرگی مانند تاپیر، میمون و گوزن را از پا درآورد ولی اگر مجبور شود سراغ خزندگان و لاک‌پشتها می‌رود و حتی گاهی تمساح نیز می‌رود؛ عکس هایی که اتنبروگ در کنار رودخانه برزیل از یکی از همین پلنگ ها برداشت صحنه نادر حمله او به یک تمساح جوان را به تصویر می کشد.



این جگوار گرسنه در یک چشم بر هم زدن به تمساح جوان حمله می کند و دندان هایش را در گردن تمساح فرو می برد. در لحظه ای از نبرد مرگ و زندگی این دو شکار چی خطرناک صدای خرد شدن استخوان های تمساح میان آرواره های قدرتمند جگوار شنیده می شود، او هیچ شانسی در برابر شکارچی قاتل ندارد.

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/

فیلم و عکس/
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید