نگرانی ترامپ از کنارگذاشتن گوشی اندرویدی‌!

نگرانی ترامپ از کنارگذاشتن گوشی اندرویدی‌!

ترامپ نگران است که نتواند از گوشی اندرویدی خود در کاخ سفید استفاده کند.

کد خبر : ۲۹۸۷۳
بازدید : ۲۴۲۵
نگرانی ترامپ از کنارگذاشتن گوشی اندرویدی‌! ترامپ نگران است که نتواند از گوشی اندرویدی خود در کاخ سفید استفاده کند.

به گزارش آی تی ایران، در گزارش جدیدی از مراحل انتقال قدرت به ترامپ، "New York Times" اعلام کرده که ترامپ نمی‌خواهد زمانی که به کاخ سفید انتقال پیدا می‌کند، از گوشی اندرویدی خود دل بکند. بنا به گزارش ihd بدست آمده، او از اینکه بدون گوشی منزوی شود نگران است. گوشی سامسونگ او، ابزار اصلی او برای تماس با دوستان و مشاوران و استفاده از اکانت "Twitter" به حساب می‌آید.

طبق افشاگری‌های "Politico's Garret Graff"، اصرار هیلاری کلینتون به استفاده از گوشی "BlackBerry" شخصی منجر به راه‌اندازی سرور ایمیل خصوصی توسط کارکنان او و در نتیجه منجر به شکست او در انتخابات شد. ترامپ نیز دست کمی از کلینتون نداشته و خیلی با کامپیوتر شخصی میانه خوبی ندارد و آخرین بار در سال 2007 از سرویس ایمیل استفاده کرده است. عدم تمایل کلینتون به چک کردن ایمیل از طریق رایانه شخصی، یکی دیگر از دلایل بروز مشکلات در سرور ایمیل او بود.

احتمالا اگر ترامپ هم مانند کلینتون در دفتر شخصی خود از اکانت و دستگاه شخصی استفاده می‌کرد، با موانعی مشابه بر سر راه خود مواجه می‌شد. اقدام به هک کردن دستگاه‌های اعضای احزاب آمریکایی در انتخابات اخیر به اوج خود رسید و در این مدن دستگاه‌های اندرویدی همواره در معرض آسیب‌پذیری قرار داشته‌اند و همواره باعث ایجاد التهابات امنیتی شده‌اند.

از طرفی، قوانین شفاف‌سازی که کلینتون متهم به نقض آنها به عنوان وزیر امور خارجه بود، در مورد ریاست جمهوری هیچ کاربردی ندارند. این موضوع کمی دست ترامپ را برای استفاده از وسایل دلخواه ارتباطی باز می‌گذارد.

ترامپ در گذشته جانبداری خود از سامسونگ را اعلام کرده‌ است، و تمایل او به استفاده از گوشی اندرویدی به کاربران توییتر کمک کرد که بفهمند در طول کمپین‌ها، توییت‌های او در صفحه شخصی‌اش توسط خودش قرار گرفته یا کارکنان او مسئول این توییت‌ها هستند. در طول دوران انتخابات، کارمندان ترامپ تمامی رسانه‌های اجتماعی او را در اختیار داشتند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید