گلایه بهداد سلیمی از آذری و رضازاده

قهرمان المپیک لندن برای وزنه زدن در لیگ برتر 150 میلیون تومان پیشنهاد داده است، اما با پاسخ منفی روبه‌رو شده و احتمالا قید حضور در لیگ را می‌زند.

کد خبر : ۳۰۰۰
بازدید : ۱۴۷۹
قهرمان المپیک لندن برای وزنه زدن در لیگ برتر 150 میلیون تومان پیشنهاد داده است، اما با پاسخ منفی روبه‌رو شده و احتمالا قید حضور در لیگ را می‌زند.

"بهداد سلیمی"، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضورش در لیگ برتر و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی، بیا‌ن‌ کرد: سال گذشته عضو تیم ذوب‌آهن بودم و سهم کوچکی هم در قهرمانی این تیم داشتم که از این بابت خوشحال هستم. امسال من برای حضور در لیگ برتر 150 میلیون تومان به ذوب‌آهن پیشنهاد دادم، اما مثل این که موافقت نمی‌شود و اگر با این مبلغ پیشنهاد دیگری نداشته باشم قطعا در لیگ برتر شرکت نمی‌کنم.

وی ا‌دا‌مه‌ داد: سال گذشته با توجه به این که دو سال از و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی دور بودم، قصد داشتم تا قبل از مسابقات جهانی و باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی حداقل در دو، سه مسابقه شرکت کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم. هرچند که شرکت کردن در لیگ خیلی به ضررم در مسابقات جهانی تمام شد، اما شرایط به این شکل بود که باید در لیگ شرکت می‌کردم و با قرارداد 70 میلیون که نمی گویم رقم خوبی بود وزنه زدم، اما امسال 150 میلیون تومان پیشنهاد دادم که اگر قبول کنند برای ذوب آهن وزنه می زنم، در غیر این صورت اگر پیشنهاد دیگری با همین مبلغ نباشد در لیگ وزنه نمی‌زنم.

سلیمی با گلایه از سعید آذری، تصریح کرد: من سعید آذری را خیلی دوست دارم و به عنوان مدیر ورزشی قوی خیلی قبولش دارم. همچنین احترام زیادی برای او قائل هستم، اما از آذری بیشتر از این انتظار می‌رفت، او قهرمان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی بوده و از شرایط و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی نیز دقیقا آگاهی دارد. حالا درست است حاشیه‌های فو‌تبا‌ل وقتش را پر کرده و درگیر مسائل فو‌تبا‌ل است، اما وقتی در و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی تیمداری می‌کند باید به نظرم شان و شخصیت قهرمانان را حفظ کند. این طوری نباشد که رقم قرارداد یک فو‌تبا‌لیست جوان که هیچ عنوان و افتخاری برای کشورش کسب نکرده، چندبرابر کسی باشد که قهرمان جهان و المپیک است. باید جایگاه و شخصیت‌ها حفظ شود. البته من هم رقمی پیشنهاد ندادم که برای باشگاهی مثل ذوب‌آهن چشمگیر و بزرگ باشد. در هر صورت فعلا شرایط به این شکل است. سه هفته‌ پیش با جباری، مربی ذوب‌آهن صحبت کردم هنوز خبری نشده و به احتمال زیاد با این رقم موافقت نشده است.

قهرمان المپیک لندن با اشاره به این که "رضازاده لیگ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی را نابود کرد"، گفت: نمی‌خواهم چون رضازاده نیست از مدیریتش ایراد بگیرم، اما ایراد بزرگی که به مدیریت او وارد بود، این است که لیگ و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی را نابود کرد. متاسفانه آن طور که باید و شاید به لیگ برتر بها نداد. زمانی که علی مرادی، رییس فدراسیون بود و پس از آن افشارزاده آمد، تیم‌های خوبی همچون د‌انشگا‌ه آ‌زا‌د، ذوب آهن، پیام ارتباطات و سایپا حضور داشتند. 9 - 10 سال پیش مبلغ قراردادها از الان بیشتر بود. ورزشکاران و قهرمانان شاید 50 - 60 میلیون تومان قرارداد داشتند، اما الان و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی که در سطح آسیا می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد 20 - 30 میلیون تومان پول می‌گیرد. متاسفانه رضازاده لیگ و‌ز‌نه‌برداری را نابود کرد و تا بخواهد وضعیت جمع و جور شود این پروسه زمان‌بر است.

وی افزود: مطمئنا علی مرادی نگاه ویژه‌ای به لیگ دارد، اما برای سال اول مشکل است روی این قضیه مانور بدهد. امیدوارم در سال‌های آینده لیگ بهتری داشته باشیم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که "به عنوان قهرمان المپیک چقدر نسبت به این که نمی‌تواند در لیگ برتر 150 میلیون تومان دریافت کند، متاثر است؟"، گفت: من به این بی مهری‌ها و بی‌وفایی‌ها عادت دارم و اولین بار نیست. بنا‌بر‌این خیلی تعجب نکردم. البته هدف من لیگ نیست، زیرا لیگی که در آن چهار - پنج تیم شرکت می‌کنند و از این تعداد ‌دو، سه تیم ارتشی است و تنها دو تیم یک مقدار مدعی قهرمانی هستند نمی‌توان انتظاری داشت.

و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ فوق سنگین ایران درباره آخرین وضعیت تمرینی و رکوردی‌اش، تصریح کرد: بدنم روز به روز بهتر و شرایط ایده‌آل‌تر می‌شود و سرمربی تیم ‌ملی خیلی زحمت می‌کشد. آخرین رکوردهایی که زدم 205 یک ضرب و 250 کیلوگرم دو ضرب بوده که در رکوردگیری نیز همین وزنه‌ها را زدم، اما 250 در حرکت قیچی افتاد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که مشکل کیفیت غذای مجموعه آزادی هنوز هم وجود دارد؟ گفت: فدراسیون مبلغ بیشتری می پردازد و کیفیت منوی غذایی بهتر شده است.

وی در مورد وضعیت رقیبش یعنی "روسلان آلبگوف" روسی نیز، بیا‌ن‌ کرد: او معمولا چراغ خاموش حرکت می‌کند، اما احساس می‌کنم باید با بر‌نامه‌ریزی خاصی جلو برویم تا امسال نتیجه‌ خوبی بگیریم.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید