کشمکش بی سابقه مهرجویی و شریفی نیا با چاوشی بر سر «سنتوری»

محمدرضا شریفی نیا که می‌خواهد با داریوش مهرجویی برای ساخت فیلم «سنتوری 2» همکاری کند، دو روز پیش در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که محسن چاووشی در دومین قسمت از فیلم «سنتوری» حضور خواهد داشت.

کد خبر : ۳۰۰۱۸
بازدید : ۲۶۰۴
محمدرضا شریفی نیا که می‌خواهد با داریوش مهرجویی برای ساخت فیلم «سنتوری 2» همکاری کند، دو روز پیش در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که محسن چاووشی در دومین قسمت از فیلم «سنتوری» حضور خواهد داشت.

با توجه به انتشار گسترده آن در رسانه‌ها، محسن چاوشی احتمال حضورش در این فیلم را رد کرده و گفته به هیچ عنوان با داریوش مهرجویی در دومین قسمت از فیلم «سنتوری» همکاری نخواهد کرد.

به گزارش تابناک، از زمانی که داریوش مهرجویی برای اولین بار اعلام کرد که قصد ساخت دومین قسمت از فیلم «سنتوری» را دارد، شاید گمان می‌کرد همچون قسمت اول، به راحتی می‌تواند بهرام رادان و محسن چاوشی برای حضور در این فیلم راضی کند. اما گویا این بار قرار نبود که این دو ستاره برای حضور در فیلم «سنتوری2» روی خوش به آقای کارگردان نشان دهند و هیچکدام از آنها قبول نکردند که در دومین قسمت از این فیلم خاطره انگیز حضور داشته باشند.

بعد از جواب منفی که مهرجویی از بهرام رادان و محسن چاوشی شنید، این کارگردان چندین بار مصاحبه‌های تندی علیه محسن چاوشی کرد و از او با واژه‌هایی همچون «نامرد»، «بی معرفت» و «قدر ناشناس» یاد کرد و گفت با معرفی یک خواننده جوان، روی محسن چاوشی را کم خواهد کرد.

محسن چاوشی در ابتدا و در واکنش به صحبت‌های مهرجویی ترجیح داد سیاست سکوت را در پیش بگیرد، اما در ادامه این سوپر استار موسیقی پاپ تنها به این جمله بسنده کرد که سکوتش به این گفته‌ها از روی بی‌جوابی نیست، بلکه به دلیل سن و سال و حرمت نام مهرجویی قصد ندارد واکنشی به این صحبت‌ها نشان دهد.

اما با گذشت بیش یک سال از مصاحبه‌های تند و تیز مهرجویی علیه چاوشی، کارگردان فیلم «گاو» چند ماه پیش به ناگهان لحن گفته‌های خود را تغییر داد و از نزدیکی حس و حال خود با صدای قوی و قشنگ محسن چاوشی خبر داد و ابراز امیدواری کرد که برخی شایعات روی رابطه او با این خواننده محبوب تاثیر گذار نباشد و آنها بتواند با یکدیگر در فیلم «سنتوری2» همکاری کند.

اما محسن چاوشی در جواب به این صحبت‌های نرم و شیرین مهرجویی، تنها به دو کلمه بسنده کرد «سنتوری2، نه!» به نظر می‌رسید این «نه» بزرگ محسن چاوشی، باعث شود، تمامی گمانه زنی‌ها و حاشیه در مورد حضور او در فیلم «سنتوری2» به پایان رسیده باشد.

اما دو روز پیش محمدرضا شریفی نیا که قرار است مجددا با داریوش مهرجویی در ساخت فیلم «سنتوری2» همکاری کند، در پاسخ به حضور محسن چاوشی در فیلم «سنتوری2» به «دیباچه» گفت: «بله حتما بر می گردد. آقای چاوشی جزو اصول کار است. مگر می‌شود او نیاید؟ اصلا خودش خواهد آمد.»

شریفی‌نیا در ادامه این موضوع وقتی به حاشیه های دو سال گذشته اشاره شد پاسخ جالبی داد و گفت: «شاید اینها یک نوع تبلیغات باشد. بالاخره باید چهار تا حرف زده ‌شود که برای فیلم جو درست شود. چه اشکالی دارد؟ نگران هم نباشید این حرف ها بخشی از تبلیغات فیلم است. مهرجویی و چاوشی با هم رفیق‌اند. شما چرا خام می شوید؟»

بعد از انتشار گسترده این قسمت از گفته‌های شریفی نیا در رسانه‌ها، به نظر می‌رسید که این بازیگر در حال جوش دادن رابطه بین محسن چاوشی و داریوش مهرجویی است.

با گذشت 48 ساعت از انتشار گفته‌های شریفی نیا، محسن چاوشی که به نظر می‌رسد دیگر از تکذیب‌های مکرر در مورد حضورش در فیلم «سنتوری2» خسته شده است، این بار لحنی بسیار صریح‌تر از قبل، در واکنش به صحبت‌ها محمدرضا شریفی نیا به روزنامه شهروند گفت: «نمی‌دانم چرا این ماجراها تمامی ندارد. به من فحش دادند، گفتند بی‌چشم و رو هستم. گفتند نامردم؛ بی‌معرفت هستم و رویم را با آوردن خواننده‌های دیگر کم می‌کنند. بعد می‌گویند شوخی کردیم و همه‌اش بازی تبلیغاتی بود؟ تا امروز شما بروید و بگردید یک کلمه درباره آقایان حرف نادرست و زشتی به زبان آورده‌ام؟ نه. ولی دیگر از حدش گذشته است. در کشور ما وضع طوری است که اگر کسی حرف نزند، فکر می‌کنند حرفی ندارد و عرصه باز می‌شود که همه طرفه به او بتازند.»

چاوشی که از به میان آمدن نامش برای حضور در «سنتوری 2» عصبانی است، در ادامه می‌گوید: «بعضی دوستان مشخص است چه نفعی از آوردن اسم من نصیبشان می‌شود که دائما در حال ساختن کلاهی از این نمد هستند. هزار بار ابراز امیدواری کردم که آقای مهرجویی و دست‌اندرکاران فیلم سنتوری موفق باشند، ولی گویا اشتباه می‌کردم. من نه با آقای شریفی‌نیا، نه با هیچ‌کس دیگری صحبتی نکرده‌ام. محسن چاووشی نه بمب تبلیغاتی است و نه کسی که بخواهند از او استفاده یا بهتر است بگویم سوءاستفاده کنند. وسیله شوخی و خنده و سیبل فحاشی‌های هیچ‌کس هم نیست. کارهای بسیار مهم‌تری از این حرف‌های خاله‌زنکی و پوچ دارم. این خبر که به نقل از آقای شریفی‌نیا منتشر شد، حاصل شیطنت است و کاملا از آن بی‌اطلاع هستم. باقی ماجرا را باید از آن رسانه که این خبر را منتشر کرده بپرسید یا از آقای شریفی‌نیا. این هزارمین‌ بار است که اعلام می‌کنم با «سنتوری 2» همکاری نخواهم کرد و فکر می‌کنم کافی است دیگر آقایان نخواهند مرده‌خودشان را به اسم من زنده کنند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید