ضدمهاجرترین کشورهای اروپا

ضدمهاجرترین کشورهای اروپا
کد خبر : ۳۰۶۷۱
بازدید : ۳۶۹۷
ضدمهاجرترین کشورهای اروپا

فرادید | بر اساس نتایج نظرسنجی که در 12 کشور اروپایی انجام شده، بریتانیا پنجمین کشور ضد مهاجر اروپا است.

به گزارش فرادید به نقل از ایندیپندنت، تقریبا 40 درصد بریتانیایی‌ها به خاطر مهاجرت زیاد احساس می‌کنند دیگر در کشور خودشان زندگی نمی‌کنند. اما "ایتالیا" لقب برترین کشور ضد مهاجر اروپا را از آن خود کرده است. بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی انجام شده توسط " یوگاو ،" بیش از نیمی از مردم ایتالیا با این موضوع موافق هستند که «آنقدر خارجی اینجا زندگی می‌کنند که دیگر حس خانه را نداریم.»


مردم دو کشور فرانسه و آلمان نیز با فاصله ناچیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. بر اساس این نظرسنجی، بریتانیا با 37 درصد پنجمین کشور ضد مهاجر اروپا است.

ضدمهاجرترین کشورهای اروپا

گزارشی در مورد یکپارچگی جوامع مختلف بریتانیایی نشان داد که مردم در برخی مناطق به شدت با سرعت و مقیاس تغییرات انجام شده در نتیجه مهاجرت درگیر هستند. در این نظرسنجی، لهستان، لیتوانی و رومانی از لحاظ عدم استقبال از مهاجران در رده‌های پایین نظرسنجی قرار دارند که البته دلیل عمده آن، آمار پایین مهاجرت در این کشورها است.

ضدمهاجرترین کشورهای اروپا
مهاجرت بیش از حد موجب ناراحتی مردم برخی از کشورهای اروپایی شده است

یوگاو همچنین دریافت که جمله فوق و افرادی که دیدگاه پوپولیستی قدرت طلبی دارند، نقطه اشتراکی وجود دارد. برای نمونه، در ایتالیا، تقریبا 70 درصد کسانی که این دیدگاه را دارند با آن جمله موافق بودند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید