جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ در بازار ایران چند؟

گوشی Note 5 در حالی به بازار ایران راه یافت که هنوز زمان زیادی از رونمایی آن در نیویورک نگذشته و قرار بوده در ایران هم همانند سایر کشورها به صورت همزمان عرضه شود.

کد خبر : ۳۰۸۰
بازدید : ۲۳۶۶
گوشی Note 5 در حالی به بازار ایران راه یافت که هنوز زمان زیادی از رونمایی آن در نیویورک نگذشته و قرار بوده در ایران هم همانند سایر کشورها به صورت همزمان عرضه شود.

به گزارش اقتصادنیوز، این گوشی، امکانات پیشرفته‌ای را به کاربران ارائه می‌دهد و به گونه‌ای ساخته شده که با یک سطح انحنادار در پشت دستگاه، به راحتی در یک دست جا می‌شود. این گوشی صفحه ‌نمایشی 5.7 اینچ با وزن، 171 گرم دارد. این فبلت مناسب برای عکاسی و دارای دوربینی 16 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی آن دارای سنسوری با رزولوشن 5 مگاپیکسل است. این گوشی دارای قلم، حافظه‌ داخلی 32 گیگابایت و مقدار رم 4 گیگابایت است. همچنین این پرچم‌دار سامسونگ از سیستم عامل Android Lollipop 5.1 بهره می‌برد.

طبق آمار و بررسی‌های اقتصادنیوز، این روزها در بازار موبایل فروشندگانی هستند که نوت 5 می‌فروشند. یکی از فروشندگان در پاساژ ایرانیان گفت: هنگامی که مدل‌های جدیدی از یک برند به بازار وارد می‌شود قیمت گوشی قبلی با کاهش مواجه می‌شود. برای مثال هنگامی که S6 سامسونگ به بازار ایران وارد شد، قیمتی حدود دو میلیون و 800 هزارتومان بود درحالیکه اکنون با وارد شدن Note 5 فبلت جدید سامسونگ، قیمت آن به یک میلیون و 900 هزار تومان کاهش یافته است. همچنین Note 4 مدل N910C در حال حاضر با قیمتی حدود یک میلیون و 700 هزار تومان فروخته می‌شود.

یکی از دیگر فروشندگان موبایل در این پاساژ، گفت: Note 5 در حال حاضر با قیمت دو میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی به فروش می‌رسد.

فروشنده دیگری در پاساژ چارسو اظهار کرد: این گوشی در رنگ‌های مشکی و گلد با قیمت دو میلیون و 510 هزار تومان است که همراه با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه ( یک سال گارانتی تعویض و 18 ماه گارانتی خدمات) به فروش می‌رسد.

همچنین فروشنده‌ای دیگر در پاساژ علاءالدین اظهار کرد: این گوشی را با قیمت دو میلیون و 570 هزار تومان به فروش می‌رساند.

طبق گزارش‌های میدانی، این گوشی در رنج قیمتی دو میلیون و 500 تا 600 هزار تومان در بازارهای موبایل تهران موجود است و به مشتریان عرضه می‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید