انتقاد تند داریوش ارجمند به کلاس‌های بازیگری

بازیگر نقش «مالک اشتر» در مجموعه تلویریونی «امام علی(ع) گفت: رشد قارچ گونه کلاس های آزاد بازیگری با مدرسانی که اصلا سواد این کار را ندارند، قابل تحمل نیست.

کد خبر : ۳۱۰۶۴
بازدید : ۱۳۳۸
بازیگر نقش «مالک اشتر» در مجموعه تلویریونی «امام علی(ع) گفت: رشد قارچ گونه کلاس های آزاد بازیگری با مدرسانی که اصلا سواد این کار را ندارند، قابل تحمل نیست.

به گزارش ایرنا، داریوش ارجمند روز شنبه گفت: اولین کلاس های بازیگری را در حوزه هنری به همراه برخی همکاران برگزار کردیم و سپس یک کلاس شخصی راه اندازی کردم و وظیفه وجدانی خود را در آن انجام می دهم زیرا معتقدم فقط در این کلاس ها نباید بازیگری یاد داد باید زندگی و انسانیت را نیز آموخت.

وی ادامه داد: رشد قارچ گونه کلاس های آزاد بازیگری با آدم ها و مدرسانی که اصلا سواد این کار را ندارند، قابل تحمل نیست، پس دانشکده های رسمی چه می کنند؟

بازیگر فیلم سینمایی «آدم برفی» همچنین در پاسخ به این سوال که چرا بازی بازیگران سینما و تلویزیون در گذشته ماندگار می شد اما دیگر اینطور نیست، گفت: بازی های بازیگران و هنرمندان یک دهه قبل و بیشتر، حاصل رنج بود برای همین زیبا و ماندنی می شد و بازی بسیاری از بازیگران کنونی حاصل تنبلی و باج دهی است.

ارجمند تصریح کرد: برای نمونه آقای علی نصیریان زحمات زیادی کشیده تا به اینجا رسیده، آقای عزت الله انتظامی پیش پرده می خوانده و مرحوم داود شیدی در بلژیک و فرانسه کار تئاتر کرده است.

بازیگر نقش «حشمت فردوس» در سریال «ستایش» در مورد کم کاری بعضی بازیگران از جمله خود افزود: تعداد زیادی فیلمنامه پیشنهادی در خانه ما وجود دارد که به خاطر بی کیفیتی آنها را کنار گذاشته ام. رزق من را سینما نمی دهد، نسل ما جهان و زندگی را طور دیگر پیش می بریم.

وی همچنین ادامه داد: به عنوان بازیگر، آزادی دارم تا انتخاب کنم و در کارهای ارزشمند حضور داشته باشم نه هر کاری که پیشنهاد شد و وقتی چیزی به نظرم غلط باشد با صراحت می گویم.

بازیگر فیلم سینمایی «ناخدا خورشید» همچنین از روند ورود افراد به چرخه بازیگری در سینما و تلویزیون انتقاد کرد و گفت: در حالیکه پنج دانشکده هنر، صدا وسیما، وزارت ارشاد، دانشگاه تهران و آزاد در زمینه آموزش بازیگری وجود دارد، فارغ التحصیلان این دانشگاه ها کجا باید جذب شوند زمانیکه بر اساس رابطه افراد جذب می شوند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید