ماجرای عجیب طلب ۱۰ ساله حیدریان از استقلال

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران بعد از ۱۰ سال همچنان طلب ناچیز خود از باشگاه‌ استقلال دریافت نکرده است.

کد خبر : ۳۱۴۴۵
بازدید : ۹۹۱
کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال ایران بعد از ۱۰ سال همچنان طلب ناچیز خود از باشگاه‌ استقلال دریافت نکرده است.

به گزارش ایسنا، محمدرضا حیدریان در سال‌های ۷۴ تا ۸۵ به عنوان بازیکن برای تیم فوتسال استقلال تهران به میدان رفت. کاپیتان اسبق تیم ملی که یکی از بهترین بازیکنان لیگ فوتسال به شمار می‌رفت، قرارداد ۴۰ میلیون تومانی با استقلال امضا کرده بود؛ با این حال بعد از گذشت ده سال و خداحافظی حیدریان از فوتسال هنوز ۱۰ میلیون تومان از این قرارداد پرداخت نشده است.

اما نکته جالب‌تر اینکه رضا افتخاری که ریاست کمیته فوتسال را به عهده داشت، بعد از حضورش در باشگاه استقلال پیگیر طلب حیدریان شده و دستور به پرداخت این بدهی داده است. اما در حالی که ارزش ۱۰ میلیون تومان ۱۰ سال پیش، بسیار بیشتر از زمان حال است، قرار شده همان مبلغ ۱۰ میلیون تومان پرداخت شود. با این وجود حتی همین مبلغ هم به دست حیدریان نرسیده است.

محمدرضا حیدریان دراین باره به ایسنا گفت: فکر نمی‌کردم باشگاه استقلال بعد از گذشت این همه سال بخواهد طلب مرا بدهد، اما آقای افتخاری به من اعلام کرد این موضوع در هیات مدیره به تصویب رسیده و به زودی به دستم خواهد رسید. یک چک به مبلغ ۱۰ میلیون تومان هم دریافت کردم اما گویا استقلال به مشکل مالی خورده و این مبلغ هم به دست من نرسید.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید