کنسرت گروه کامکار در مهاباد و سقز لغو شد

وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از لغو تور کنسرت های گروه اردشیر کامکار در شهرهای مهاباد و سقز به دلیل بی برنامگی برخی تهیه کنندگان خبر داد.

کد خبر : ۳۲۰۵
بازدید : ۱۴۲۲
وحید تاج خواننده موسیقی ایرانی از لغو تور کنسرت های گروه اردشیر کامکار در شهرهای مهاباد و سقز به دلیل بی برنامگی برخی تهیه کنندگان خبر داد.

وحید تاج در گفتگو با مهر با توضیح اینکه از تورهای شهرستان گروه اردشیر کامکار فقط کنسرت های شهر بوکان برگزار می شود، توضیح داد: متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی که تهیه‌کننده کنسرت های گروه در شهرهای سقز و مهاباد در نحوه عقد قرارداد و برنامه ریزی های لازم داشت، استاد کامکار تصمیم گرفت که تور کنسرت های شهرستان گروه لغو شود چرا که تجربه نشان داده با عقد قرارداد شفاهی نمی توان کاری را به سرانجام رساند.

وی گفت: دقایقی پیش با تماسی که مسئولان برگزاری کنسرت شهر بوکان با استاد کامکار داشتند، اصرار بر این بود که به دلیل بلیت فروشی و مشکلاتی که در پی لغو این کنسرت پیش می آید، بتوانیم این برنامه را در شهرستان بوکان برگزار کنیم که با توجه به اصرار و پافشاری تهیه کننده در این شهر، استاد کامکار رضایت داد تا به احترام مخاطبان کنسرت شهر بوکان را برگزار کند.

این خواننده موسیقی ایرانی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل دیگری برای لغو این کنسرت ها در میان نبوده است، گفت: خوشبختانه هیچ نهادی از برگزاری کنسرت ممانعتی به عمل نیاورد و همه نهادها در این زمینه تا این لحظه نهایت همکاری را داشته‌اند اما آنچه واقعا برای ما ناراحت کننده بود برخورد نامناسب تهیه کننده با یک گروه حرفه ای و بی برنامگی در این زمینه بود که موجب لغو کنسرت شد.

تور کنسرت بزرگ اردشیر کامکار نوازنده و آهنگساز موسیقی ایرانی با خوانندگی وحید تاج و حشمت الله رجب زاده قرار بود از هشتم شهریور ماه در مهاباد، سقز و بوکان برگزار شود. این کنسرت ها شامل دو بخش فارسی و محلی هست که بخش فارسی را وحید تاج و بخش محلی را حشمت الله رجب زاده اجرا می کند.

تصنیف «زهی عشق» با شعری از مولانا و آهنگ اردشیر کامکار، ضربی «دیار متروک» به همراه آواز با شعری از سایه، تصنیف «باز آمدم» با شعری از مولانا و آهنگ اردشیر کامکار و تصنیف «دل دیوانه» با شعر جبار امیری و آهنگ اردشیر کامکار آثاری هستند که در بخش فارسی کنسرت به خوانندگی وحید تاج اجرا می شوند.

در بخش محلی نیز مقام عزیز بیگی (لری) تنظیم اردشیر کامکار، سیت بیارم (لری) تنظیم اردشیر کامکار، آسمون ابری (بختیاری) تنظیم اردشیر کامکار، دایه گیان (کردی) تنظیم اردشیر کامکار و امشو بارون دباره (کردی) تنظیم اردشیر کامکار به خوانندگی حشمت الله رجب زاده برای علاقه مندان عرضه می شود.

اردشیر کامکار کمانچه، سیاوش کامکار سنتور، نیریز کامکار تار، کامبیز گنجه ای تنبک، نگار خارکن کمانچه، سیروان منهویی عود، ترگل خلیقی رباب، کامران احمدی دف و قاسم رحیم زاده تار اعضای گروه نوازندگان این کنسرت را تشکیل می دهند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته، گروه قرار بود روز هشتم شهریور ماه در تالار وحدت مهاباد، نهم شهریور در سالن آموزشکده فنی شهرستان سقز و دهم شهریور ماه در تالار سیمرغ شهرستان بوکان برنامه خود را اجرا کند که تنها برنامه بوکان اجرا می شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید