(طنز) سواحل بی‌تربیتی خارجی!

کد خبر : ۳۲۳۲
بازدید : ۱۷۳۶
رضا ساکی در ایسنا نوشت:

وزیر ارشاد: در دنیایی زندگی می‌کنیم که گسترش ارتباطات و تحولات به سرعت در آن رخ می‌دهد و با گستره ماهواره، فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی مواجه هستیم و همچنین رفت‌و‌آمدهایی که به خارج از کشور صورت می‌گیرد جامعه ما را با چالش‌های اجتماعی مواجه می‌کند.

البته واقعا همین طور است که اگر شما کارمند برخی ادارات باشید و به تایلند بروید بلافاصله بعد از برگشت صدای‌تان می‌کنند و درباره کیفیت و کمیت سفر به تایلند سوال می‌کنند. اولین سوال‌شان هم این است که با خانواده رفتید یا تنهایی و چون اغلب تنها و مجردی به تایلند می‌رویم قضیه بیخ پیدا می‌کند. البته نمی‌دانم چرا مردم را قبل از سفر از خطرات تایلند آگاه نمی‌کنند و می‌گذارند طرف برود و بعد یقه‌اش را می‌گیرند. به هر حال بنده با نظر آقای جنتی کاملا موافقم چون پسرعمه‌ای دارم که یک بار به تایلند سفر کرد و بعد از آن هر بار که به ساحل خلیج فارس یا دریای خزر و یا حتی سد کرج رفته بازداشت شده است. البته یک بار هم مردم به صورت خودجوش تا می‌خورد کتکش زدند تا دیگر سواحل کشور را با سواحل بی‌تربیتی خارجی اشتباه نگیرد.

خلاصه که اوضاع عوض شده است. یک بار آن سال‌ها که تازه ویدئو خریده بودیم برادر کوچکم از مادرم پرسیده بود که بچه چطوری به دنیا می‌آید. مادرم هم به جای جواب دادن صورت مسئله را پاک کرده بود و ویدئو را از پشت‌بام انداخته بود توی حیاط. حالا هر چه می‌گفتیم که این پرسش اقتضای سن بچه است به خرجش نمی‌رفت، می‌گفت لابد چیزی در این ویدئو دیده است چشم و گوشش باز شده است. البته حالا که اینترنت هست که اوضاع بدتر است فقط اینترنت را از پشت‌بام نمی‌شود پایین انداخت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید