شوک ناگهانی خبر مرگ یک بازیگر جوان به اهالی سینما

بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

کد خبر : ۳۲۴۸
بازدید : ۴۳۸۴
بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرآنلاین، نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، صابر ابر و ... با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند.

على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت.

امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبائی نوشت: «خداحافظ رفیق»

صابر ابر عکسی ساه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برايت آرامش در آغوش خداوند را ميخواهم و براي خانواده ات صبر ...علي جان... علي طباطبايي عزيز را هيچ وقت نديدم، اما از رفتنش سخت غمگين شدم و بيش از پيش به نبودن در زماني كه فكرش را نمي كني مطمئن...»

سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ بود و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود. او فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است

نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه،یا پروردگار باورم نمیشه...علی رفت.......»

از دیگر آثار طبا طبائی می‌توان به فیلم‌های «سالاد فصل» (فریدون جیرانی - ۱۳۸۳)، «ساعت ۲۵» (مسعود آب پرور)، «آماده باش» (بهرنگ توفیلی - ۱۳۸۸)، «اسب سفید پادشاه» (محمد حسین لطیفی - ۱۳۹۳)، تله فیلم «ماه از روی سکو» (آرش معیریان) و سریال‌های «باجناق‌ها» (داریوش مودبیان)، «آشپز باشی» (محمدرضا هنرمند) و «ترانه مادری» (حسین سهیلی‌زاده) اشاره کرد.

گلاره عباسی هم نوشت: «اخ كه چقدر دل همه ي ما سوخت امشب با پر كشيدنت. علي عزيز.»

لیلا بلوکات هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انّالله و انّا اليه راجعون، علي طباطبايي روحش شاد، شوكه شدم خداي من .... بر اثر سكته قلبي فوت شده تسليت ميگم.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید