تصاویر/ کدام بخش از پلاسکو سالم مانده است؟

تصاویر/ کدام بخش از پلاسکو سالم مانده است؟
کد خبر : ۳۲۸۰۲
بازدید : ۴۱۴۲۰
عملیات آتش‌نشانان و دستگاه‌های امدادی در محل حادثه وارد چهارمین روز خود شد. این عملیات همچنان ادامه دارد و آن طور که مسئولان مربوطه گفتند احتمالا تا روزهای پایانی هفته همچنان ادامه خواهد داشت.

با گذشت بیش از ۶۴ ساعت از وقوع حادثه در ساختمان پلاسکو، تا کنون تنها منابع رسمی از خروج پیکر دو تن از شهدای آتش‌نشان از زیر آوار حکایت دارند و پیکر ۱۳ تن همچنان خارج نشده است. البته علاوه بر آن ۱۵ آتش‌نشانی که به تایید سخنگوی آتش‌نشانی زیر آوار محبوس مانده‌اند، حدود ۱۰ تن دیگراز شهروندان نیز در زیر آوار پلاسکو محبوس شده‌اند که عملیات برای یافتن آنان همچنان ادامه دارد.

تونل‌هایی با استفاده از ساختمان‌های مجاور پلاسکو برای دسترسی به زیرزمین این ساختمان حفر شده اما تا کنون خبر امیدوار کننده‌ای از آن منتشر نشده است. با این وجود عملیات هنوز در این تونل‌ها ادامه دارد. در حال حاضر حدود ۵۰ درصد از آوار ساختمان پلاسکو برداشته شده و عملیات با سرعت بیشتری نسبت به روز نخست پیش می رود.

محدودیت‌های ترافیکی در چهارمین روز از حادثه همچنان در معابر اطراف ساختمان پلاسکو ادامه خواهد داشت، اما اجازه تردد به عابران پیاده داده شده است.

هم‌اکنون چهار دستگاه بیل مکانیکی بر روی آوار به جا مانده از ساختمان پلاسکو در حال آواربرداری هستند.

تصاویر/ بخش‌هایی از پلاسکو هنوز سالم است

تصاویر/ بخش‌هایی از پلاسکو هنوز سالم است

تصاویر/ بخش‌هایی از پلاسکو هنوز سالم است

مجموعه‌ای از بهترین تصاویر تاریخ ایران و جهان را اینجا ببینید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید