ماجرای لیستی که با شتر به AFC ارسال شد!

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه منکر اثرات روحی روانی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روی این تیم نمی‌شود گفت که منصوریان می‌تواند با جوانانش السد قطر را حذف کند.

کد خبر : ۳۳۲۱۰
بازدید : ۱۷۱۹
پیشکسوت استقلال با بیان اینکه منکر اثرات روحی روانی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی روی این تیم نمی‌شود گفت که منصوریان می‌تواند با جوانانش السد قطر را حذف کند.

به گزارش ایسنا؛ پیروز قربانی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نتایج اخیر استقلال چیست، گفت: در نیم فصل دوم استقلال، خیلی بهتر شده و روند خیلی خوبی را طی می‌کند. آن‌ها اگر بتوانند این روند را ادامه دهند، می‌توانند برای سال‌های بعد از همین جوانان استفاده کنند و نان این جوانان را بخورند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر احتمال می‌دهد استقلال بتواند این روند را تا پایان فصل ادامه دهد، عنوان کرد: تیمی که جوان شده فراز و نشیب دارد. کادر فنی باید تلاش کند که فشار روی بازیکنان را کم کند. بحث اینکه استقلال قهرمان شود، خود به خود به جوانان فشار می‌آورد و مهم‌ترین کاری که منصوریان انجام می‌دهد برداشتن این فشار است. استقلال باید تمرکزش را روی ۴ تیم اول بگذارد و به اهداف بزرگتر در این فصل فکر نکند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به محرومیت این تیم از پنجره نقل و انتقالاتی چیست، عنوان کرد: این از مشکلات مدیریتی است که هیچ ربطی به منصوریان و بازیکنان ندارد. مطمئنا دو، سه بازیکن مد نظر استقلال اگر می‌توانستند به این تیم بیایند، برای آبی‌ها کمک زیادی محسوب می‌شدند. به هر حال این مشکلی است که پیش آمده و اساسا این مشکلات در ایران زیاد پیش می‌آید چون همه متخصص کار مدیریتی هستند. مطمئن باشید بعد از این هم شاهد این تجربه‌ها خواهیم بود.

قربانی که عضوی از تیم سال ۸۵ استقلال هم بوده (سالی که استقلال با حکم AFC از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد) در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه داشته چقدر محرومیت فعلی استقلال می‌تواند به لحاظ روحی به این تیم لطمه بزند بیان کرد:‌ زمانی که لیست استقلال را نفرستادند به دلیل مشکل در ارسال لیست بود. همان موقع بازیکنان استقلال به شوخی به هم می‌گفتند لیست را با شتر فرستادند و برای همین دیر به دست مسئولان AFC رسیده است! مطمئنا این اتفاق اثرات منفی برای بازیکنان استقلال داشت. به هر حال تجربه خوبی نبود. ولی منصوریان می‌تواند به لحاظ روحی روانی تیمش را جمع کند. حداقل این است که استقلال هنوز در آسیا حذف نشده و فقط نمی‌تواند از بازیکنان جدیدش استفاده کند. خدا را چه دیدید شاید استقلال با همین جوان‌هایش السد را هم شکست دهد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید