کی‌روش و ماجرای اخراج دستیاران ایرانی!

برای همه این سوال به وجود آمده بود اگر کارلوس کی‌روش در ایران است، پس چرا از این مربی خبری نیست. در چنین شرایطی و در روزی که راننده همیشگی مورد اعتماد‌ کی‌روش او را همراهی نمی‌کرد، او با تیپی جدید و با یک عینک دودی و لبخندی ساده وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج جلسه‌ای برگزار کند.

کد خبر : ۳۳۳۵۱
بازدید : ۱۲۹۶
برای همه این سوال به وجود آمده بود اگر کارلوس کی‌روش در ایران است، پس چرا از این مربی خبری نیست. در چنین شرایطی و در روزی که راننده همیشگی مورد اعتماد‌ کی‌روش او را همراهی نمی‌کرد، او با تیپی جدید و با یک عینک دودی و لبخندی ساده وارد ساختمان فدراسیون فوتبال شد تا با مهدی تاج جلسه‌ای برگزار کند.

تاکید بر اخراج دستیاران از ١٠ روز پیش
به گزارش شهروند، مرد پرتغالی چندی پیش بود که به محض بازگشت به ایران یک مورد بسیار مهم را با مدیران فدراسیون فوتبال در میان گذاشت. او رسما به تاج اعلام کرده بود با تمام دستیاران ایرانی‌اش قطع همکاری خواهد کرد. منتهی فدراسیون برای اینکه جنجال جدیدی به وجود نیاید از رسانه‌ای کردن این خبر خودداری کرد. جالب اینجاست که بدانید حدود ١٠ روز پیش هم روی این دستور و خواسته‌‌اش اصرار کرده بود.

علت اخراج؛ عدم تمکین از دستور
ماجرا به اردوی دوبی و زمانی برمی‌گردد که کی‌روش تصمیم گرفت بعد از اخراج ٧ بازیکن پرسپولیس، همکاران ایرانی خود را هم به ایران دیپورت کند. این نفرات بعد از ترک باشگاه ایرانیان در فردوگاه دوبی با تهران تماسی برقرار می‌کنند و مهدی تاج به آنها دستور می‌دهد که در امارات بمانند. رئیس فدراسیون بلافاصله خودش راهی دوبی می‌شود تا درباره بحث استعفای کی‌روش و اختلاف‌های به وجود آمده با این مربی جلسه‌ای را برگزار کند که نتیجه آن اعلام ادامه همکاری بود. دیروز قبل از پایان نشست کی‌روش با مسئولان فدراسیون خبر اخراج دستیاران کی‌روش ابتدا در سایت «ورزش‌سه» اعلام شد. البته در متن خبر هم درباره مخالفت صریح فدراسیون با این تصمیم سرمربی تیم ملی اشاره شده بود.

اما با توجه به اینکه همه می‌دانستند کی‌روش از همکاران ایرانی‌اش به شدت ناراحت است، ‌باز هم حواشی تیم ملی در محافل ورزشی خبرساز شد. مرد پرتغالی اعتقاد دارد این نفرات باید از دستور و تصمیم‌‌های او در تیم‌ملی تبعیت می‌‌کردند نه رئیس فدراسیون فوتبال! به هر حال کی‌روش برنامه داشت با این کار فدراسیون را مجبور کند که حقوق عقب‌افتاده همکاران ایرانی‌اش را پرداخت کند اما بعد از عدم تبعیت از دستورش عصبانی شد.

مدیران مخالف اخراج می‌شوند
البته سرمربی تیم‌‌ملی در همان اردوی امارات طباطباییان مدیر مالی تیم ملی را به دلیل اینکه به بازیکنان واعضای کادر فنی اعلام کرده بود پاداش نقدی آنها را به صورت ریالی به جای دلار پرداخت خواهد کرد با برخوردی تند اخراج کرده بود. در ماه‌های اخیر علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون، محمدرضا ساکت رئیس سازمان تیم‌های ملی و مشاور عالی تاج و هم‌چنین طباطباییان مدیرمالی فدراسیون با دستور کی‌روش با تیم ملی بزرگسالان قطع همکاری کرده‌اند و اجازه همراهی تیم را ندارند. شنیده می‌شود کی‌روش حتی خواهان قطع همکاری فدراسیون با امیر عابدینی که مصاحبه‌هایی درباره او کرده‌ هم شده است.

اسدی تکذیب کرد اما...
علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال اولین نفری بود که بعد از خروج از فدراسیون درباره اخراج نفرات ایرانی کادرفنی تیم ملی صحبت کرد و گفت: «برای راننده قبلی کی‌روش کاری پیش آمده بود و فرد جدیدی جایگزین او شد.

اساس این خبر منتشر شده هم اشتباه است و دستیاران سرمربی تیم ملی اخراج نشده‌اند». این تکذیب در حالی انجام شده که دستیاران ایرانی کی‌روش بعد از اردوی دوبی از همه برنامه‌های تیم‌ملی حذف شدند و در بازی‌های لیگ برتر و سایر مراسم‌ها نیز حضور ندارند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید