خسرو حیدری: دوست داشتم نکونام به استقلال می‌آمد

مدافع تیم ملی ایران معتقد است که فصل قبل در تیم استقلال عملکرد خوبی نداشته است.

کد خبر : ۳۳۳۶
بازدید : ۱۱۴۴
مدافع تیم ملی ایران معتقد است که فصل قبل در تیم استقلال عملکرد خوبی نداشته است.

به گزارش ایسنا، خسرو حیدری که در برنامه نود حاضر شده بود، اظهار کرد: اگر بخواهم در نظرسنجی نود شرکت کنم به امید ابراهیمی که بازیکن خودمان است رای می‌دهم، اما احسان حاج صفی واقعا بازیکن خوبی است. پس از جام جهانی فکر می‌کردیم خیلی از بازیکنان ایرانی به اروپا ترانسفر می‌شوند اما متاسفانه این گونه نشد. خوشحالم الان حاج صفی به تیم دوم فرانکفورت پیوسته است. البته من از این تیم پیشنهاد داشتم اما به خاطر شرایط سنی‌ام به این تیم نرفتم.

وی افزود: درحال حاضر جوانان خوبی در تیم ملی حضور دارند. «کی روش» توجه ویژه‌ای به جوانان دارند.

او درباره جدایی یک ساله‌اش از استقلال هم گفت: زمانی که مظلومی سرمربی استقلال بود، مشکلاتی با باشگاه داشتم، بنابراین تصمیم گرفتم از استقلال جدا شوم. البته یک سال بعد به استقلال برگشتم. من در آن مقطع هیچ مشکلی با مظلومی نداشتم.

حیدری تاکید کرد: قبول دارم فصل قبل عملکرد خوبی نداشتم. البته خیلی از بازیکنان سال قبل عملکرد خوبی نداشتند. فصل قبل قلعه نوعی به ملی پوشان توجه داشت. البته آنها هم به خاطر حضور در جام جهانی دچار افت شده بودند. البته من پس از پایان فصل با قلعه نوعی تماس گرفتم و به خاطر عملکردم از او عذرخواهی کردم.

مدافع تیم استقلال درباره شرایط تیمش هم گفت: امسال تیم خوبی داریم و بازیکنان خوبی به جمع ما اضافه شدند. دوست داشتم جواد نکونام هم به استقلال می‌آمد و با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی می‌کرد. ان‌شاءالله این اتفاق رخ بدهد. درحال حاضر هم شرایط تیم‌مان خوب است و میانگین سنی تیم پایین آمده است.

در بخشی از این گفت‌وگو عادل فردوسی‌پور، آیتمی با حضور آرش برهانی و حنیف عمران‌زاده پخش کرد که در این آیتم عمران‌زاده و برهانی شوخی‌هایی با حیدری انجام دادند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید