آخرین وضعیت پرواز در فرودگاه‌های داخلی

بارندگی‌های ساعات اخیر در شهرهای مختلف کشور باعث به هم خوردن برخی از برنامه‌های پروازی در فرودگاه‌های داخلی شده است.

کد خبر : ۳۳۸۵۳
بازدید : ۱۱۱۲
بارندگی‌های ساعات اخیر در شهرهای مختلف کشور باعث به هم خوردن برخی از برنامه‌های پروازی در فرودگاه‌های داخلی شده است.

به گزارش ایسنا، اطلاعات ارائه شده از سوی فرودگاه مهرآباد نشان می‌دهد هرچند باند این فرودگاه آماده نشست و برخاست هواپیماهاست اما شرایط جوی بعضی از فرودگاه‌ها باعث ابطال پرواز یا تاخیر چند ساعته شده است.

طبق اعلام فرودگاه به نظر می‌رسد شرایط پرواز در فرودگاه‌های غربی کشور فراهم نیست و از این رو پروازهای فرودگاه‌های ایلام و سنندج ابطال شده‌اند و چند پرواز در فرودگاه شهر تبریز نیز با تاخیر مواجه هستند.

وضعیت پرواز از مبدا و به مقصد شهر مشهد نیز به همین ترتیب است و با وجود آنکه بسیاری از پروازها طبق اعلام مسئولان فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد طبق برنامه انجام می‌شود، اما با توجه به شرایط خاصی جوی بعضی از پروازها یا تاخیر خورده‌اند یا ابطال شده‌اند.

آخرین خبرها از فرودگاه امام خمینی حاکی از آن است که با وجود کاهش دید افقی به حدود ۶۰۰ متر برای خلبانان همچنان شرایط پروازی در این فرودگاه برقرار است و طبق برنامه‌ر یزی‌های انجام گرفته، پروازها انجام می‌شود.

شرکت فرودگاه‌ها از مسافران خواسته پیش از حضور در فرودگاه‌ها نسبت به ارزیابی دقیق شرایط فرودگاه مبدا و مقصد و برنامه پروازی خود اطمینان حاصل کنند.

سازمان هواشناسی برای ساعات آینده در بسیاری از مناطق کشور پیش‌بینی باران و فشار جوی خاص انجام داده و از این رو احتمالا فرودگاه‌ها نیز با توجه به همین وضعیت به کار خود ادامه خواهند داد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید