خوش‌تيپی و پولداری کار دست مرد جوان داد!

خوش‌تيپي و پولداري مرد جوان برايش دردسر ساز شد و پاي اين مرد را به دادگاه خانواده کشاند.

کد خبر : ۳۴۳۸
بازدید : ۱۹۱۳
خوش‌تيپي و پولداري مرد جوان برايش دردسر ساز شد و پاي اين مرد را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش مردم سالاری، چندي پيش زوج جوان به دادگاه خانواده رفتند و درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضي گفت: همسرم مدام به من شک مي‌کند و زندگي را براي هردويمان به جهنم تبديل کرده است. او هميشه مرا چک مي‌کند و سعي دارد بفهمد کجا هستم و با کي صحبت مي‌کنم. هرچه به او مي‌گويم من به جز تو هيچکس را دوست ندارم و دست از پا خطا نمي‌کنم، فايده‌اي ندارد و باز هم به من مشکوک است.

وي ادامه داد: همسرم تصور مي‌کند که من هرلحظه ممکن است به او خيانت کنم در صورتيکه نمي‌دانم چرا اين ذهنيت هميشه با او همراه است. اما هرچه هست ديگر نمي‌توانم اين وضعيت را تحمل کنم و از سوي يک نفر هر لحظه چک شوم. براي همين درخواست جدايي دارم.

پس از آن زن جوان نيز به قاضي گفت: آقاي قاضي شوهر من مرد خوش‌تيپ و پولداري است و طبيعي است که زنان زيادي در آرزوي بدست آوردن او باشند. من هم دست خودم نيست، هربار که او از خانه بيرون مي‌رود مدام اين فکر به سراغم مي‌آيد که حتما زنان زيادي براي بدست آوردن او دست به کارهايي بزنند و شوهرم را اغفال کنند.

براي همين فکرم هميشه درگير است. راستش من هم از اينکه با شوهرم ازدواج کردم پشيمانم. با اينکه عاشق شوهرم هستم ولي اينطوري نمي‌شود زندگي کرد.

در پايان قاضي اين زن و شوهر را به مشاوره خانواده فرستاد تا اگر مشکل‌شان حل نشد باز هم درخواست طلاق بدهند.
۰
نظرات بینندگان
  • ولی رضایی ارسالی در

    مثل سوسکه نباشه که بچشو بلوری میدید؟

  • ناشناس ارسالی در

    این مشکل من است

  • عظیم ارسالی در

    البته این خانم حق داشته و هم جنس های خودش رو خوب میشناسه . . .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید