حذف مردان از زندگی عمر زنان را طولانی می‌کند!

بسیاری از اوقات مساله جاودانگی و داشتن جوانی دائمی، ذهن افراد از دانشمندان، پزشکان، داستان نویسان و فلاسفه گرفته تا افراد عادی را به خود مشغول می کند.

کد خبر : ۳۴۵۲
بازدید : ۳۷۹۴
بسیاری از اوقات مساله جاودانگی و داشتن جوانی دائمی، ذهن افراد از دانشمندان، پزشکان، داستان نویسان و فلاسفه گرفته تا افراد عادی را به خود مشغول می کند.

به گزارش العالم، هرچند هیچیک تاکنون نتوانسته اند به نتیجه ای در این باره دست یابند اما درعین حال کوشیده اند رمز و راز طولانی بودن عمر برخی انسانها نسبت به دیگران را کشف و راههای طولانی تر شدن عمر را بیابند.

درحالی که برخی تحقیقات راز طولانی بودن عمر انسان را به رژیم غذایی درست، پرهیز از برخی اقدام های آسیب رسان به سلامت، انجام تمرین های ورزشی و آرامش روحی دانسته اند اما برخی افراد سالخورده بالای 100 سال، دیدگاههای متفاوتی در این زمینه دارند.

مدارا کردن: خانم گیرتیتود ویفر 116 ساله، راز طولانی بودن عمر را در مدارا کردن می داند.

ویفر گفت: با مردم درست برخورد کن و همانگونه که دوست داری با تو مدارا کنند، تو نیز با آنها مدارا کن.

به گفته ویفر، خودداری از نوشیدن الکل یا نکشیدن سیگار و خواب کافی از دلایل عدم ابتلای وی به بیماریهای مزمن است.

حذف مردان از زندگی: برخی افراد دلائل عجیب تری دارند که طولانی بودن عمر خود را به آن نسبت می دهند. جسی گالان یکی از این افراد است که 109 سال سن دارد و ازدواج نکرده است. او دلیل زندگی طولانی خود را عدم ارتباط با مردان می داند زیرا معقتد است که مردان، دلیل همه مشکلات هستند.

آرایش نکردن: ادلینا دومینگز 114سال دارد و طی دوره زندگی اش به دارو و بیمارستان نیازی پیدا نکرده است. به گفت وی، افزون بر نخوردن الکل و نکشیدن سیگار، آرایش نکردن نیز در طول عمر وی موثر بوده است.

جشن روزانه: روث کوبین 103 ساله است. کوبین گفت که شعار وی در طول زندگی، برپایی جشن روزانه و بی توجهی به تقویم و تاریخ بوده است. وی هنوز وزنه برداری و ورزش را دنبال می کند.

زیاد پیاده روی می کنم: اما دلیل طولانی بودن عمر از زبان جرج بوگیس چیز دیگری است. او در جنگ جهانی دوم خدمت کرد و 103 سال عمر دارد. بوگیس گفت: دلیل طولانی بودن عمر من تا حد زیادی پیاده روی و نبستن کمربند در صندلی خودرو است.

شانس: پل مارکس 101 ساله درباره طولانی بودن عمر معتقد است: نخست باید دارای ژن های خوبی باشید و دوم اینکه خیلی خوش شانس باشی تا 100 سال عمر کنید. سوم اینکه تلاش نکنید که فقط هر چیز بهداشتی را بخورید. راز طولانی بودن عمر در خوردن بستنی است.

سوشی: میساو اوکاوا 117 ساله راز طولانی بودن عمر خود را رژیم غذایی سرشار از سوشی و هشت ساعت خواب روزانه و دراز کشیدن می داند.

در ژاپن بیش از 50 هزار نفر بالای صد سال زندگی می کنند و غالبا این مساله را به رژیم کم چرب و سرشار از سوشی و ماهی ژاپنی ها می دانند.

سوشی خوراکی برنجی در آشپزی ژاپنی و آمیزه ای است از برنج پختهٔ ژاپنی با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی (بیشتر خام)، سبزیجات و تخم مرغ که به صورت سرد خورده می شود.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    زندگی یه زن بدون یه مرد بد سرشار از لذته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید