تدوین استاندارد مد و لباس در ایران

استاندارهای شغل و شایستگی در حوزه مدو لباس تدوین شد.

کد خبر : ۳۴۹۶
بازدید : ۱۱۶۹
استاندارهای شغل و شایستگی در حوزه مدو لباس تدوین شد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا خانپور، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در حاشیه برگزاری مراسم رونمایی از تدوین رشته آموزشی طراحی مد و لباس ایرانی - اسلامی با اعلام خبر فوق افزود: یکی از مشاغل پرطرفدار و دارای زمینه اشتغال پایدار ، طراحی مد و لباس و زیر مجموعه های صنعت پوشاک است.

وی گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، پیوند صنعت و دانشگاه، حضور منسجم در بازارهای بین المللی و با تلاش مسوولان دست اندرکار، استانداردهای لازم در حوزه مدو لباس ایجاد شد و ما مصممیم هنر ایرانی - اسلامی را به دنیا عرضه کنیم.

عضو شورای سیاست گذاری مد و لباس وزارت ارشاد، ضمن تاکید بر لزوم فرهنگ سازی و برندسازی در حوزه مد ولباس و مقابله با تهاجم فرهنگی تصریح کرد: بهره گیری صحیح از فضای مجازی، ورود به شبکه های اجتماعی و بازاریابی اینترنتی، از مهم ترین راهکارهای افزایش سهم بازار در عرصه بین المللی است.

همچنین مهدی جبراییلی، رییس دفتر خاورمیانه انجمن علمی مدیران و کارآفرینان حرفه ای اروپا و آسیا عنوان کرد: ایران در حوزه هنر و فرهنگ لباس و پوشش بسیار غنی است و با آینده پژوهی و تزریق مدیریت دانش در راهبردهای مدیریتی می‌توان سیاست های تولید ملی، اشتغال پایدار جوانان و کارآفرینی را در ایران اسلامی محقق کرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید