شلیک پدر به پسر معتاد

پسرمعتاد وقتی به خانه پدری‌اش رفت با شلیک گلوله او به قتل رسید.

کد خبر : ۳۵۱۳
بازدید : ۱۳۲۴
پسرمعتاد وقتی به خانه پدری‌اش رفت با شلیک گلوله او به قتل رسید.

به گزارش همشهری، اين حادثه شامگاه جمعه در غرب تهران رخ داد و به‌دنبال آن بازپرس احمدبيگي كشيك جنايي تهران به همراه تيمي از كارآگاهان در محل حاضر شدند. عامل جنايت پيرمردي بود كه به‌دليل بيماري ويلچرنشين بود.

او در تحقيقات گفت: پسرم ازدواج كرده بود و يك پسر 5ساله داشت اما مدت‌ها بود كه به مواد‌مخدر روي آورده بود. من چندين بار او را به كمپ بردم اما فايده‌اي نداشت. پسرم به‌خاطر اعتياد حتي دست به سرقت هم زده بود.

وي ادامه داد: يك روز قبل از حادثه او يك نامه تهديد آميز نوشته و به داخل حياط انداخته بود. داخل نامه نوشته بود كه بالاخره خانه را آتش مي‌زند و همه ما را مي‌كشد. من از كارهاي او خسته شده بودم تا اينكه روز حادثه متوجه شدم كه قصد آمدن به خانه ما را دارد. براي همين اسلحه‌اي كه از روز قبل زير بالش پنهان كرده بودم را برداشتم تا با آن پسرم را تهديد كنم.

چند دقيقه بعد او وارد خانه شد و من درحالي‌كه روي ويلچر نشسته بودم اسلحه را به سمتش نشانه گرفتم. با اين حال او به سمتم حمله كرد كه مجبور به شليك شدم.

وي در پاسخ به سؤال قاضي كه پرسيد اسلحه را از كجا تهيه كرده بودي‌؟ چنين پاسخ داد: مدتي قبل پسرم يك خودروي پرايد سرقت كرده بود كه داخل آن اسلحه وجود داشت. من آن را پنهان كردم تا پسرم دست به‌كار خلافي نزند.

اين مرد سالخورده بعد از اقرار به جنايت با قرار راهي بازداشتگاه شد.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    مملکت آقا امام زمان به چه روزی افتاده است.لعنت خدا بر عاملان این همه قتل و فساد وتباهی و اختلاس ووووووووووووووووووووو

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید