انتقام فتوشاپی از همکلاسی دختر با تصاویر مستهجن

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: چهار دانشجو با استفاده از ابزار فتوشاپ و در فضای مجازی، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی همکلاسی خود کردند تا از او انتقام بگیرند!

کد خبر : ۳۵۴۲
بازدید : ۳۲۹۴
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: چهار دانشجو با استفاده از ابزار فتوشاپ و در فضای مجازی، اقدام به انتشار تصاویر غیراخلاقی همکلاسی خود کردند تا از او انتقام بگیرند!

به گزارش ایسنا، منطقه فارس، سرهنگ سیدموسی حسینی با اشاره به دستگیری فرد متخلف، اظهار کرد: به‌دنبال طرح شکایت از سوی خانم جوانی مبنی بر انتشار تصاویر غیراخلاقی از وی در فضای مجازی، موضوع در دستور کار پلیس فناوری اطلاعات انتظامی فارس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: فرد متخلف، تصاویر دستکاری شده‌ای را برای خانواده شاکی، ارسال و به این وسیله زمینه هتک حرمت او را فراهم کرده بود. شاکی در اظهارات خود بیان کرده بود که ارسال کننده این تصاویر غیراخلاقی با تحریک اعضای خانواده‌اش علیه او، علاوه بر هتک حیثیت، قصد آسیب‌ زدن به وی را دارد.

حسینی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی، تلاش برای شناسایی متهم یا متهمان را آغاز کرده و موفق به شناسایی عاملان این اقدام شدند. در این ارتباط چهار متهم شناسایی شدند که همگی همکلاسی‌های شاکی در یکی از دانشگاه‌های استان فارس بودند.

وی گفت: متهمان پس از بازجویی، انگیزه خود از ارتکاب این اقدام را انتقام از شاکی به‌دلیل نمره اول شدن در دانشگاه، اعلام کردند.

رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه شبکه‌های مجازی موجب بروز بحران هویت در برخی جوانان و نوجوانان شده است، هشدار داد که آثار و آسیب‌های این شبکه‌ها، در دنیای واقعی نمود و بروز پیدا کرده و زمینه تخریب ارزش‌های جامعه را فراهم می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید