ربودن دختر 15 ساله برای خرید آیفون!

پسر 22 ساله ای که با اغفال دختر جوان از حساب پدرش برداشت های میلیونی کرده بود و با آن برای خود گوشی آیفون خریده بود در دام پلیس گرفتار شد.این پسر پس از دستگیری در اظهارات عجیبی مدعی شد که خود دختر جوان برای او گوشی خریده و او هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است.

کد خبر : ۳۵۵۳
بازدید : ۲۳۴۵
پسر 22 ساله ای که با اغفال دختر جوان از حساب پدرش برداشت های میلیونی کرده بود و با آن برای خود گوشی آیفون خریده بود در دام پلیس گرفتار شد.این پسر پس از دستگیری در اظهارات عجیبی مدعی شد که خود دختر جوان برای او گوشی خریده و او هیچ دخالتی در این ماجرا نداشته است.

به گزارش خبرآنلاین پس از اعلام شکایت مرد میانسالی به نام یدالله در شعبه 5 بازپرسی دادسرای ویژه امورجنایی پایتخت پرونده ای با عنوان آدم ربایی در این شعبه تشکیل و به دستور بازپرس آرش سیفی تیمی از ماموران آگاهی مشغول رسیدگی به این پرونده شدند.

یدالله در اظهاراتش به ماموران گفته بود:من ساکن محله دلاوران در شرق تهران هستم . مدتی پیش از همسرم جدا شدم و با مادرم و تنها دخترم ساناز که 15 سال سن دارد با هم زندگی می کنیم . چندی پیش مادرم به من گفت که وقتی با ساناز بیرون رفته بودند او از یک پسر جوان حدودا 22 ساله که در یکی از مغازه های مبل فروشی این خیابان کار می کرد شماره تلفن گرفته است.از آنجاییکه فکر می کردم موضوع چندان اهمیتی نداشته باشد توجهی نکردم . تا اینکه دخترم روز چهارشنبه چهارم شهریور امسال از خانه فرار کرد .

این مرد ادامه داد: وقتی ساناز فرار کرد متوجه شدم که او مقداری پول و طلا را به همراه کارت عابر بانک من با خودش برده است . پس از آن به کلانتری 136 فرجام رفتم و از آنجاییکه حدس می زدم دخترم با این پسر رفته باشد شکایتی علیه او تنظیم کردم .

یدالله همچنین گفت: ماموران پلیس موفق شدند رد این پسر را پیدا کنند و معلوم شد که او با عابر بانک من از یکی از مغازه ها ی موبایل فروشی پاساژ علا الدین مبلغ 7 میلیون تومان برداشت کرده و با آن گوشی خریده است. در حالی که خبری از دخترم نداشتم و نگران او بودم از کلانتری با من تماس گرفتند و گفتند ماموران کلانتری حرم دخترم را با یک پسر شهرستانی دیگر پیدا کردند . حالا الان دخترم را به من تحویل دادند اما من از این پسر شکایت دارم .

با ثبت شکایت این مرد ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند پسر جوان را پنج شنبه هفته گذشته یعنی 12 شهریور ماه در حوالی محل کارش در حالی که داشت پرسه می زد دستگیر و به اداره آگاهی منتقل کنند.

این پسر که عباس نام داشت در خصوص اتهامش به ماموران گفت: ساناز خودش با من بیرون آمد و من به هیچ عنوان پول و عابر بانکی که همراه او بود را از او نگرفتم . خود ساناز از من خواست که با هم به پاساژ علاالدین برویم. در آنجا هم ساناز خودش در مغازه کارت کشید و دو گوشی آیفون یکی برای خودش و یکی هم برای من خرید. گوشی من خراب بود و من آن را به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار تومان به شخص دیگری فروختم و بعد از آن هم که خرید کردیم ساناز از من جدا شد و من خبری از او ندارم.

با وجود ادعاهای این پسر،ماموران در تحقیقاتشان از مغازه دار پاساژ علاالدین متوجه شدند که شخصی که کارت عابر بانک را کشیده خود عباس بوده است.

در حال حاضر این پسر جوان به دستور قاضی پرونده در بازداشت موقت به سر می برد و پرونده جهت تحقیقات بیشتر در شعبه 5 بازپرسی دادسرای جنایی تهران باز است.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید