تصاویر/ "اتفاق بزرگ"در پیونگ یانگ چه بود؟

تصاویر/ "اتفاق بزرگ"در پیونگ یانگ چه بود؟

در اوج تنش سیاسی میان امریکا و کره شمالی روز گذشته در حالیکه مقامات کره‌شمالی از در راه بودن یک "اتفاق بزرگ" سخن گفته بودند، رهبر کره شمالی در مراسمی چند آسمان خراش مدرن را در قلب شهر پیونگ یانگ افتتاح کرد.

کد خبر : ۳۵۹۱۹
بازدید : ۱۴۳۰۶
فرادید | در اوج تنش سیاسی میان امریکا و کره شمالی روز گذشته در حالیکه مقامات کره‌شمالی از در راه بودن یک "اتفاق بزرگ" سخن گفته بودند، رهبر کره شمالی در مراسمی چند آسمان خراش مدرن را در قلب شهر پیونگ یانگ افتتاح کرد.

به گزارش فرادید، از هفته گذشته بیش از 200 روزنامه نگار خارجی به منظور پوشش خبری مراسم یکصد و پنجمین سالگرد تولد "کیم ایل سونگ" بنیانگذار کره شمالی در پیونگ یانگ حضور یافته‌اند. در همین حال روز گذشته مقامات کره شمالی اعلام کردند که پیونگ یانگ سرگرم اتخاذ تدابیری برای حادثه مهمی ظرف چند ساعت آینده است وحتی حدود 600 هزار نفر از ساکنان پایتخت کره شمالی را از شهر منتقل کرده است.

در حالیکه این اقدامات همزمان با تنش سیاسی و تهدید متقابل میان کره شمالی و امریکا باعث شد راسنه ها از در پیش بودن احتمالی یک آزمایش اتمی خبر بدهند اما پس از ساعاتی معلوم شد این انفاق بزرگ افتتاح شهرک مدرن با چندین آسمانخراش در پیونگ یانگ بوده است. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در این مراسم که با حضور رسانه های خارجی برگزار شد، چند آسمان خراش را در قلب شهر پیونگ یانگ که ارتفاع بلندترین آنها به 235 متر می رسد را افتتاح کرد.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید