فریب مردها به بهانه داشتن رابطه نامشروع با همسر!

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زوج شیادی که در یاسوج به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می‌کردند، خبر داد.

کد خبر : ۳۶۰۶
بازدید : ۵۰۱۲
سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری زوج شیادی که در یاسوج به بهانه ناموسی اقدام به اخاذی می‌کردند، خبر داد.

به گزارش ایسنا، منطقه‌ی کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ «خداکرم پاکروان» افزود: مردی که با همدستی همسرش با فریب مردها به بهانه داشتن رابطه نامشروع با زنش میلیون‌ها تومان از آنها اخاذی کرده بود، به‌دنبال خودکشی یکی از قربانیان شناسایی و دستگیر شد.

وی اظهار کرد: غروب روز سی‌ام مردادماه وقوع یک فقره مرگ مشکوک در منزلی در یک از خیابان‌های شهر یاسوج به پلیس آگاهی اعلام شد که بلافاصله تیمی از کارآگاهان به محل اعزام و پس از اطمینان از صحت موضوع، قاضی کشیک و پزشکی قانونی نیز به صحنه دعوت شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در بررسی‌ها مشخص شد جسد مردی 22 ساله به حالت درازکش جلوی درب حمام و اتاق خواب افتاده و مچ هر دو دست او به‌وسیله شیئی برنده بریده شده و خونریزی در داخل حمام و جلوی در اتاق خواب مشهود و یک تکه طناب زرد رنگ یک متری پرده دیواری منزل مربوطه بر روی دست راست متوفی نیز بسته بود.

پاکروان تصریح کرد: کارآگاهان برای روشن شدن زوایای پنهان علت این حادثه تحقیقات علمی، فنی و پلیسی خود را بر روی بررسی گوشی تلفن همراه، دست نوشته به جا مانده و مبایعه‌نامه خودروی متوفی متمرکز کردند.

وی ادامه داد: بلا فاصله خودروی پژو 405 متوفی توقیف و سه نفر مرتبط با معامله این خودرو شناسایی، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل که ابتدا منکر انجام هرگونه تخلف و عمل غیر قانونی شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات فنی یکی از متهمان گفت، «قولنامه خرید خودرو را به سفارش یکی دیگر از متهمان به نام خودم تنظیم و هیچ گونه وجهی نیز به فروشنده پرداخت نشده است».

پاکروان خاطرنشان کرد: سرانجام متهم سفارش‌دهنده اعتراف کرد به دلیل این‌که متوفی در خانه‌ام با همسرم خلوت کرده بود او را تهدید کردم که به همه اطلاع می‌دهم و متوفی گفت آبرو دارم و هر چه می‌خواهی می‌دهم اما آبرویم را حفظ کن و او هم خودرویش را به من داد و من نیز پس از تماس با دو متهم دیگر خودرو را قولنامه دستی کردیم، سپس قولنامه بنگاهی تنظیم کردیم و بلافاصله شهر یاسوج را به قصد استان فارس ترک کردیم.

وی افزود: به دنبال اعتراف این فرد، همسرش دستگیر و پیرامون موضوع از او تحقیق شد که بیان کرد؛"من و شوهرم با همفکری یکدیگر برنامه اخاذی از مردم را طراحی کردیم با این شگرد که افرادی را شناسایی و سپس به بهانه برقراری رابطه نامشروع به منزل خالی دعوت و در ادامه شوهرم بلافاصله در صحنه حاضر و به گرفتن فیلم اقدام و افراد را مجبور به دادن پول می‌کرد، به طوری که از چند نفر مبالغی از جمله20 میلیون تومان، دو میلیون و 700 هزار تومان، 25 میلیون تومان و پنج میلیون تومان اخاذی کردیم. پولها را یا بصورت نقد به خودم می‌دادند و یا به حساب بانکی‌ام واریز می‌کردند.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این پرونده در مرجع قضایی در حال بررسی و سیر مراحل قانونی است.

پاکروان اضافه کرد: بررسی دست نوشته به جا مانده از متوفی حاکی است، متوفی به دلیل فیلم تهیه شده از او و اجبار در قولنامه کردن خودرویش از سوی متهمان و نداشتن توجیهی برای خانواده در خصوص ناپدید شدن خودرویش و این که آبرویش را در خطر می‌دید، دست به خودکشی زده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید