راز قتل مرموز دختر 17ساله یاسوجی

معمای قتل دختر 17 ساله یاسوجی در حالی هنوز سر به مهر دارد که شایعاتی پیرامون دست داشتن برخی نزدیکان او در این جنایت،دهان به دهان میان اهالی شهر یاسوج می گردد.

کد خبر : ۳۶۱۰
بازدید : ۳۰۰۶
معمای قتل دختر 17 ساله یاسوجی در حالی هنوز سر به مهر دارد که شایعاتی پیرامون دست داشتن برخی نزدیکان او در این جنایت،دهان به دهان میان اهالی شهر یاسوج می گردد.

به گزارش خبرآنلاین، راز جنايتي كه قريب به 7 ماه پيش در روستاي موردراز از توابع شهرستان ياسوج پيش‌روي كارآگاهان پليس قرار گرفت در حالي هنوز رمزگشايي نشده و قرار است از نظرات كارشناسان زبده انتظامي براي حل اين پرونده استفاده شود.

در این باره سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامي كهگيلويه و بوير احمد گفت: مظنونان زيادي در اين باره مورد بازجويي قرار گرفتند اما نتيجه بعدا مشخص مي شود.

او تاكيد كرد كه اين پرونده هنوز هم مفتوح است و روند بازجويي از مظنونان كماكان ادامه دارد.

عاطفه صالحي دختر 17ساله اهل ياسوج است كه بهمن ماه پارسال در حال بازگشت از كلاس زبان به خانه در مسير جاده چنارستان دچار سرنوشت نامعلومي شد و فرداي آن روز صبح جنازه‌اش در حاليكه مورد ضرب و شتم قرار گرفته، چاقو خورده و سه گلوله نيز به او شليك شده پيدا شد.

شوهر خواهر عاطفه پيش از اين درباره مطلع شدنشان از قتل عاطفه گفته بود آن روز خانواده عاطفه مهمان داشتند و قرار بود كه او از كلاس زبان زودتر بازگردد.

عاطفه به محض خروج از آموزشگاه زبان با مادر خودتماس گرفت و گفت سوار يك تاكسي است كه قرار است از گاراژ چنارستان به سمت اكبرآباد حركت كند و منتظر است تا مسافرش تكميل شود. به گفته اسفنديار نادري داماد اين خانواده تلفن همراه عاطفه ساعتي پس از اين تماس از دسترس خارج شد و حوالي ساعت 3:30 شب به طور كل خاموش شد.

بعد از آنكه خانواده عاطفه موفق به تماس با او نمي‌شوند حوالي ساعت 19 همان شب ماجرا را به پليس اطلاع مي‌دهند، از آنجا كه تا ساعت 23 شب باز هم خبري از عاطفه نشد برادر او به كلانتري 11 ياسوج رفت و گم شدن خواهرش را اطلاع داد.

براساس اين گزارش روز جمعه فرداي همان روز از كلانتري با خانواده عاطفه تماس گرفتند و اعلام كردند كه جسد دختري كه ظاهرش مشابه دختر گمشده انها است در روستاي موردراز پيدا شده است.

پس از آنكه مشخص شد جسد پيدا شده متعلق به عاطفه است تحقيقات پليس براي كشف اين معماي جنايي آغاز شد. بررسي هاي اوليه از جسد حكايت از اين داشت كه قاتل يا قاتلان به طرز فجيعي اين دختر را به قتل رسانده بطوري كه علاوه بر سه گلوله اي كه از يك سلاح كمري به او شليك شده آثار ضرب و شتم و شكستگي بيني و همچنين ضربات چاقو بر بدن او مشخص بود.

نظريه پزشكي قانوني فرضيه تجاوز به دختر جوان را رد كرده است و هنوز مشخص نيست كه انگيزه قاتل يا قاتلان از ارتكاب به اين جنايت چه بوده است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید