کشف دریاچه در تونل توحید؟!

سازنده تونل توحید گفت: اینکه گفته می‌شود در تونل توحید دریاچه کشف شده است اشتباه است و بهتر است همکاران براساس تخصص خود صحبت کنند.

کد خبر : ۳۶۳۷
بازدید : ۱۷۹۱
سازنده تونل توحید گفت: اینکه گفته می‌شود در تونل توحید دریاچه کشف شده است اشتباه است و بهتر است همکاران براساس تخصص خود صحبت کنند.

به گزارش فارس، احمد دنیامالی در تذکرات پیش از دستور یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: مکاتباتی که در خصوص مترو صورت گرفته است و مسئولان شهرداری باید در خصوص منابع و کمک‌هایی که دریافت کرده‌اند در سطح شورا اعلام کنند.

وی ادامه داد: همکاران اگر در حوزه خاصی تخصص لازم را ندارند از دیگر افرادی که متخصص آن موضوع هستند پرس و جو کنند اینکه عنوان می‌شود تونل توحید را آب فرا گرفته است درست نیست.

وی گفت: بنده تخصص یک آمپول زدن هم ندارم و در حوزه پزشکی نیز دخالت نمی‌کنم.

دنیامالی یادآور شد: تونل توحید از قبل برای تزریق و آب‌بندی پیش‌بینی شده و بخشی از این اقدام نیز صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران یادآور شد: این تونل شمالی و جنوبی است و از این جهت نیز عقل ایجاد می‌کند برای آب‌بندی آن پول زیادی را خرج نکنید چرا که اگر شرقی به غربی بود آب زیادی را جذب می‌کرد.

وی یادآور شد: شاه لوله‌های آب تهران که قدیمی نیز هستند در این مسیر وجود دارد که قرار بود مسیر آن تغییر پیدا کند. اختلافی بین شهرداری و سازمان آب بود که در حال حل شدن است.

دنیامالی یادآور شد: نهایتا اینکه عنوان می‌شود دریاچه در تونل توحید کشف شده است بحث‌های ژورنالیستی است و همکاران باید از این مباحث صرف‌نظر کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید