(تصاویر) قوی‌ترین دختر جهان به دیدار اسد می‌رود

(تصاویر) قوی‌ترین دختر جهان به دیدار اسد می‌رود

ماریانا نائومووا، قهرمان جوان چندین دور مسابقات وزنه برداری جهان به دعوت بانوی اول سوریه به دمشق سفر کرد و قرار است با رئیس جمهوری این کشور نیز دیدار کند.

کد خبر : ۳۶۷۱
بازدید : ۵۸۶۰۸


فرادید | ماریانا نائومووا، قهرمان جوان چندین دور مسابقات وزنه برداری جهان به دعوت بانوی اول سوریه به دمشق سفر کرد و قرار است با رئیس جمهوری این کشور نیز دیدار کند.

به گزارش راشاتودی، ماریانا نائومووا، دختر روسی 16 ساله و قوی‌ترین دختر جهان روز دوشنبه در صفحه فیس بوک خود نوشت: من به سوریه می‌روم. من به دعوت اسماء اسد، بانوی اول سوریه به این کشور سفر می‌کنم. (برای دیدن ابعاد بزرگتر روی تصاویر کلیک کنید)



پس از آنکه این وزرشکار جوان اعلام کرد برای کسب تجربه دست اول از وضعیت سوریه مشتاقانه به این کشور سفر می‌کند، اسما اسد وی را که به قوی‌ترین دختر جهان معروف است، دعوت کرد.

ماریانا روز دوشنبه در فیلمی که در یوتیوب منتشر شد گفت، در این سفر با دانش آموزان، ورزشکاران و اعضای زن نیروهای ویژه سوریه که از سرزمینشان دفاع می‌کنند، دیدار می‌کند. (برای دیدن ابعاد بزرگتر روی تصاویر کلیک کنید)



وی افزود: دست خالی به سوریه سفر نمی‌کنم، من هدیه کوچکی برای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه دارم و آن ساعت پدر بزرگم است که یک فرمانده نظامی بوده است.

این ورزشکار روسی کمی پس از رسیدن به سوریه با ژنرال موفق جمعه، رئیس کمیته ملی المپیک سوریه دیدار کرد. (برای دیدن ابعاد بزرگتر روی تصاویر کلیک کنید)



وی هنگامی که وارد دمشق شد در رسانه‌های احتماعی نوشت: من در دمشق هستم و همه چیز خوب است. این شهر بسیار فوق العاده است و همانند دونباس واقع در شرق اوکراین تعداد زیادی سرباز و ایست بازرسی وجود دارد. اما در اینجا مردم زندگی عادی خود را می‌گذرانند و به پیروزی باور دارند.



ماریانا از 30 اوت تا پنج سپتامبر سال 2015 میلادی برای انجام ماموریت‌های بشر دوستانه به شرق اوکراین رفته بود. وی از این سفرش همچنین برای برگزاری کلاس‌های وزنه برداری برای کودکان و انجام ورزش‌های روزانه استفاده کرد.
۰
نظرات بینندگان
  • نیکان ارسالی در

    در اینجا مردم زندگی عادی خود را می‌گذرانند !!!
    ایشان واقعا دارد از سوریه حرف میزند ؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید