روزنامه و سایت خبری احمدی‌نژاد می‌آید

در جلسه اخیر کمیته رسانه رئیس جمهور سابق تصمیم گرفته شد تا با مسئولیت غلامحسین الهام روزنامه و با مسئولیت جوانفکر سایت خبری راه اندازی شود.

کد خبر : ۳۶۷۹
بازدید : ۱۱۸۸
در جلسه اخیر کمیته رسانه رئیس جمهور سابق تصمیم گرفته شد تا با مسئولیت غلامحسین الهام روزنامه و با مسئولیت جوانفکر سایت خبری راه اندازی شود.

به گزارش عصر خبر، هفته گذشته جلسه راهبردی شورای رسانه رئیس جمهور سابق با حضور محمود احمدی نژاد در دفتر وی در ولنجک برگزار شد.

گویا در این جلسه اعضای شورای مرکزی کمیته رسانه شامل غلامحسین الهام، مهدی کلهر، مجتبی هاشمی ثمره، سیدضیاء نورالدینی، مرتضی تمدن، عبدالرضا داورای، ابوالحسن فقیه، علی اکبر جوانفکر، محمدجعفر بهداد، محمدشیخان و مجید امیدی شهرکی حضور داشتند.

محور بحث این جلسه شورای مرکزی کمیته رسانه، تعیین راهبردهای عملیاتی رسانه و اتخاذ تصمیمات لازم در این زمینه بود که سیاست هایی طراحی و تعیین شد.

در این جلسه محمود احمدی نژاد پیرامون ضرورت و اهمیت توجه به ترفندهای رسانه ای غرب و تاثیر منفی بر افکار عمومی ملت ایران، نکاتی را بیان کرده و خواستار برنامه ریزی جهت مقابله با این ترفندها و شیطنت ها شد.

ضرورت توجه و تاکید بر دستاوردهای دولت نهم و دهم و همچنین تبیین و تولید محتوای مورد نیاز برای پاسخگویی به شبهات و سیاه نمایی در فضای رسانه پیرامون گفتمان انقلاب و عملکرد دولت نهم و دهم از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این جلسه مقرر شد سازماندهی و برنامه ریزی لازم برای ایجاد و توسعه رسانه های مکتوب و مجازی اقدام لازم صورت گیرد که مهمترین تصمیم این جلسه بود.

مسئولیت ایجاد و توسعه رسانه های مکتوب به عهده الهام و مسئولیت ایجاد رسانه ها در عرصه فضای بر عهده جوانفکر گذاشته شد.

بنابراین اعضای شورای مرکزی کمیته رسانه رئیس جمهور سابق در روزهای آینده هم به دنبال تاسیس روزنامه و هم به دنبال راه اندازی سایت خبری خواهند بود و تلاشهایی در این زمینه خواهند داشت.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید