تصاویر/ گزارش دیلی‌میل درباره لیونل مسی ایران

تصاویر/ گزارش دیلی‌میل درباره لیونل مسی ایران
کد خبر : ۳۷۲۴۲
بازدید : ۳۹۵۳۴
فرادید | در حالیکه روز گذشته رسانه ها از بازداشت رضا پرستش، بدل ایرانی لیونل مسی در این کشور خبر دادند این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی یافت.

به گزارش فرادید، رضا پرستش که شباهت زیادی به لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی تیم بارسلونا دارد، در شهر همدان به دلیل ایجاد اختلال در نظم عمومی و در حالی که ده ها نفر می خواستند با او عکس بیندازند، بازداشت شد.

رضا پرستش دانشجوی 25 ساله همدانی به عنوان کسی که بیشترین شباهت ظاهری را به لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال و باشگاه بارسلونا دارد، این روز ها در ایران به کانون توجهات تبدیل شده است.

حضور او در خیابان ها منجر به تجمع هواداران لیونل مسی در ایران می شود که قصد دارند با او عکس یادگاری بگیرند به طوری که در اطراف خودروی او، مردم با تجمع بسیار، باعث ایجاد ترافیک سنگینی می شوند. این ماجرا روز گذشته سبب ایجاد ترافیک در شهر همدان شد و پلیس مجبور به بازداشت او شد.
بازداشت مسی ایرانی بازتاب گسترده ای در رسانه های مختلف از جمله ایندیپندنت، دیلی میل، ESPN، گل، فاکس اسپورت و حتی رسانه های شرق آسیا داشت و آنها از این فرصت برای معرفی او و شباهت کم نظیرش به فوق ستاره آرژانتینی استفاده کردند.

در همین رابطه دیلی میل گزارشی منتشر کرد و ضمن معرفی رضا پرستش به نقل از او نوشت: "حالا مردم واقعاً من را به چشم مسی ایرانی می بینند و می خواهند من همه چیز او را تقلید کنم. وقتی جایی می روم، مردم واقعاً شوکه می شوند. واقعاً خوشحالم که دیدن من باعث خوشحالی آنها می شود و این اتفاق خیلی به من انرژی می دهد."

با این حال پرستش اعتراف کرده که به نمایش گذاشتن مهارت های خود با توپ مقابل طرفداران جدید، ممکن است فقط باعث ناامیدی آنها شود برای همین او اکنون به دنبال یاد گیری برخی از ترفندهای فوتبال است تا بیشتر شبیه مسی شود.

دیلی میل این را هم نوشته که اولین بار 10 ماه پیش پدر رضا بود که متوجه شباهت پسرش به مسی شد و از او خواست لباس بارسا را بپوشد و مو و ریش خود را مانند مسی پیرایش کند.


۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید