محکومیت زن خیانتکار به شستن مرده ها

زن جوانی که به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیر شده بود با حکم قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران به دوسال شستن مرده‌ها در غسالخانه‌ها و 74ضربه شلاق محکوم شد.

کد خبر : ۳۷۳۵۱
بازدید : ۲۹۳۰
زن جوانی که به اتهام رابطه شیطانی با مرد غریبه دستگیر شده بود با حکم قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری تهران به دوسال شستن مرده‌ها در غسالخانه‌ها و 74ضربه شلاق محکوم شد.
به گزارش ایران، این زن، 27 بهمن پارسال با شکایت مرد جوانی که ادعا داشت همسرش با مرد غریبه‌ای رابطه پنهانی دارد دستگیر شد وتحت بازجویی قرار گرفت. «مینا» -35 ساله- در نخستین بازجویی منکراتهامش شد اما در ادامه تحقیقات پلیس آگاهی، از اینکه فهمید شوهرش از راز رابطه او با مرد بیگانه با خبر بوده بشدت شوکه شد و با دیدن مدارکی که برعلیه اش وجود داشت ناگزیر به رابطه پنهانی اعتراف کرد.

این زن هفته گذشته در شعبه پنجم دادگاه کیفری به ریاست قاضی بابایی -رئیس- وقاضی تولیت- مستشاردادگاه- محاکمه شد و به سؤالات قضات پاسخ داد.

چند سال است که ازدواج کرده‌ای؟
شش سال

شغل همسرت چیست؟
کارگر ساختمانی.

خودت هم شاغل بودی؟
خانه دار بودم.

با مرد غریبه چطور آشنا شدی؟
از طریق تلگرام...

چرا با او دوست شدی؟
اول نمی‌دانستم که با این آشنایی اینترنتی به او علاقه‌مند می­‌شوم اما کم کم به خاطرمشکلاتی که باهمسرم داشتم شیفته اوشدم،چراکه حرف‌های خیلی خوب ودلنشینی می‌زد که ازهمسرم نمی‌شنیدم.

چرا درنبود همسرت به او خیانت کردی؟
همسرم بیماراست و قادر به رابطه زناشویی نیست!

این دلیل شرم‌آوری است. قبول داری؟
بله. قبول دارم.

فرزندی داری؟
بله یک پسر پنج ساله.

درگزارش پلیس آمده است که فرزندت را هم با خودت می‌بردی. آیا نمی‌ترسیدی که پسرت دراین باره حرفی بزند؟ آنقدر غرق این رابطه شده بودم که نمی‌دانستم دارم چه می‌کنم تا اینکه شوهرم بالاخره به موضوع شک کرد وفیلم وعکس هایم را درگوشی تلفن همراهم پیداکرد و... پس از اظهارات زن جوان، مرد غریبه نیز به صورت غیرعلنی تحت محاکمه قرار گرفت و سپس قضات شعبه پنجم دادگاه کیفری رأی خود را درباره دو متهم صادر کردند.
بر اساس حکم دادگاه، زن جوان به 74 ضربه شلاق و دو سال کار در غسالخانه و شست‌و‌شوی زنان مرده محکوم شد. مرد غریبه نیز به 99 ضربه شلاق و تبعید به یکی از شهرهای دورافتاده محکوم شد. پس از تأیید این رأی از سوی قضات دیوانعالی کشور حکم درباره این زن و مرد اجرا خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید