رمز لاغری سلبریتی ها چیست؟

کد خبر : ۳۷۷۹۷
بازدید : ۴۸۸۱
هر فنجان قارچ فقط 10 کیلوکالری دارد. این ماده‌ی غذایی چربی ندارد و در عوض منبع خوب اسیدفولیک، پتاسیم، ریبوفلاوین، ویتامین B6، سلنیوم، زینک و فیبرهای غذایی است.

به گزارش تبیان، اگر شما هم اهل رژیم‌های لاغری باشید حتماً با رژیم‌های مختلف مانند رژیم پر پروتئین، رژیم اتکینز، رژیم سوپ و غیره آشنا هستید. تازگی‌ها ستاره‌های معروف برای لاغری و خوش‌اندامی به یک رژیم لاغری جدید رو آورده‌اند که اساس آن قارچ خام است.

برخی از ستاره‌های دنیای بازیگری آمریکا مدتی است به شدت به سمت مصرف قارچ خام رو آورده‌اند تا لاغر و خوش‌اندام شوند. به اعتقاد این هنرپیشه‌ها مصرف قارچ خام که سرشار از ویتامین B و پروتئین‌های گیاهی است در عرض دو هفته لاغر می‌کند.

در پیش گرفتن رژیم قارچ خام باعث دریافت چربی کمتری می‌شود و سیری طولانی مدتی هم ایجاد می‌کند. اساس این رژیم لاغری بسیار ساده است: به مدت دو هفته به جای وعده‌ی ناهار یا شام یک وعده غذای تهیه‌شده با قارچ فراوان خورده می‌شود. موفقیت این رژیم به ویژه به این دلیل است که بدون لاغر کردن سینه‌ها مناطق خاصی از بدن مانند پاها، ران‌ها و بازوها را هدف قرار می‌دهد.


رژیم قارچ خام: رژیم معجزه گر یا بیهوده؟
باید مانند هر رژیم دیگری کاملا واقع‌گرا بود. در اینجا هم فقط با یک رژیم لاغری کم کالری مواجه هستیم. بدون شک با داشتن این رژیم وزن کم می‌شود اما هیچ ماده‌ی غذایی وجود ندارد که با مصرف آن یک نقطه‌ی خاصی از بدن لاغر شود.

باید بدانید که هر فنجان قارچ فقط 10 کیلوکالری دارد. این ماده‌ی غذایی چربی ندارد و در عوض منبع خوب اسیدفولیک، پتاسیم، ریبوفلاوین، ویتامین B6، سلنیوم، زینک و فیبرهای غذایی است. فقط حواستان باشد که اگر قارچتان را با روغن و کره درست کنید کالری آن بالا می‌رود. اما اگر بتوانید غذایی تهیه کنید که حاوی قارچ خام زیاد باشد و بتوانید دو هفته ادامه بدهید لاغر شدنتان حتمی است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید