کشتار بی‎رحمانه گراز در پلدختر

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از کشتار بی‎رحمانه 3 گراز در پلدختر خبر داد.

کد خبر : ۳۸۳۰
بازدید : ۶۹۴۵
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان از کشتار بی‎رحمانه 3 گراز در پلدختر خبر داد.

مهندس «مهرداد فتحی بیرانوند» در گفت‎وگو با ایسنا، اظهار کرد: یگان اجرایی محیط‌زیست شهرستان پلدختر بنابر وظیفه قانونی خویش در حفاظت و حراست از طبیعت بکر لرستان طی گشت و کنترل در منطقه هندکیان این شهرستان متأسفانه لاشه سه رأس گراز وحشی که توسط شکارچیان بی‎رحم کشته شده بودند کشف و ضبط کردند.

وی خاطرنشان کرد: این شکار بی‎رحمانه در منطقه‌ی تحت مدیریت شهرستان توسط دو متخلف شکار و صید روی داد و در آن سه رأس گراز وحشی به‎طور بی‎رحمانه‎ای کشته شدند، در این عملیات که در این هفته انجام شد محیط‎بانان به متخلفان مشکوک می‎شوند و پس از بررسی خودرو گرازها به همراه دو قبضه اسلحه شکاری و مقادیری مهمات کشف و ضبط شدند.

فتحی بیرانوند افزود: طبق مصوبه‌ی جدید شواری عالی محیط‌زیست جریمه‌ی هر رأس گراز وحشی مبلغ هشت میلیون ریال است که از متخلفان اخذ می‎شود، هم‌چنین با توجه به جرم انجام شده بین یک تا هشت ماه حبس برای این متخلفان بی‎رحم از سوی مقامات قضایی در نظر گرفته می‌شود.

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست لرستان یادآور شد: از مردم طبیعت دوستمان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست‎محیطی با شماره تلفن شبانه‎روزی 1540همکاران ما را فوراً مطلع کنند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید