خط خوردن بازیکن تیم ملی به دلیل مخالفت شوهرش!

خط خوردن بازیکن تیم ملی به دلیل مخالفت شوهرش!

نیلوفر اردلان ملی‌پوش با سابقه فوتبال ایران به دلیل مخالفت همسرش با خروج او از کشور از لیست تیم ملی برای اولین حضور در جام ملت‌های آسیا خط خورد

کد خبر : ۳۸۵۳
بازدید : ۴۴۱۵
نیلوفر اردلان، ملی پوش باسابقه ایران برای بالا بردن آمادگی خود جهت حضور در نخستین دوره جام ملتهای آسیا در اردوهای تیم ملی شرکت و تمرینات فشرده‌ای را انجام می‌داد، درست زمانیکه باید پاسپورت خود را به فدراسیون فوتبال تحویل می‌داد با مخالفت همسرش مواجه شد.

خط خوردن بازیکن تیم ملی به دلیل مخالفت همسرش!
نیلوفر اردلان در این خصوص به نسیم گفت: مسابقات جام ملتهای آسیا برای نخستین بار برگزار می‌شود و من هم در اردوهای تیم ملی تمرینات خوبی را زیرنظر خانم سلیمانی انجام داد، اما همسرم پاسپورتم را برای حضور در این مسابقات نداد و به دلیل مخالفت همسرم برای سفر به خارج از ایران این رقابت‌ها را از دست دادم.

وی افزود:‌ ای کاش مسئولان قانونی برای بانوان ورزشکار بگذارند تا در چنین مواقعی بتوانیم از حقمان دفاع کنیم.

ملی پوش تیم ملی فوتسال اظهار داشت: این مسابقات برای من اهمیت زیادی داشت و من به عنوان یک زن مسلمان می‌خواستم برای بالا بردن پرچم کشورم تلاش کنم، نه اینکه برای گردش و تفریح بروم.

وی ادامه داد: من این مسابقات را از دست دادم، اما از مسئولان درخواست می‌کنم برای بانوان نیز مثل قانون سرباز خدمت قانونی بگذارند تا اینگونه به تیم ملی و ورزشکار لطمه نخورد، من هم سربازی تیم ملی هستم و می‌خواستم برای پرچم کشورم بجنگم. تیم ملی به وجود من احتیاج دارد و نمی‌توانم ملی پوشان را همراهی کنم.
۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    سیادت و قلدری مرد در خانواده مدرن ایرانی هیچ معنایی نداره که هیچ...ضد خانواده عمل میکنه.

  • ناشناس ارسالی در

    دم شوهرش گرم.

  • ناشناس ارسالی در

    اون دیگه کیه تو قرن بیست ویکم

  • ناشناس ارسالی در

    خانم محترم باید موقع ازدواج دقت بیشتری می کردید... زندگی با چنین آدمی مطمئناً آینده شما و فرزندتون رو تحت الشعاع قرار میده.... متأسفم ...

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید