از «گرمازدگی» در تابستان پیشگیری کنیم

از «گرمازدگی» در تابستان پیشگیری کنیم

چیزی که ممکن است خیلی از شما را نگران کند، گرمازدگی است. این مسئله می تواند مشکلات زیادی برای افراد به وجود بیاورد و حتی ممکن است سفر شما را خراب کند.

کد خبر : ۳۹۳۶۱
بازدید : ۲۹۹۳
سالمندان و کودکان که از نظر جسمی مقاومت کمتری دارند، ورزشکاران و افرادی که در فضای باز کار می کنند، بیشتر از سایرین در معرض خطر گرما زدگی هستند.
به گزارش مجله دیجی کالا، تابستان و روزهای گرم و آفتابی فرا رسیده و اگر محصل هستید احتمالا تعطیلاتتان شروع شده و در حال برنامه ریزی برای روزهای پیش رو هستید. چیزی که ممکن است خیلی از شما را نگران کند، گرمازدگی است. این مسئله می تواند مشکلات زیادی برای افراد به وجود بیاورد و حتی ممکن است سفر شما را خراب کند.

سالمندان و کودکان که از نظر جسمی مقاومت کمتری دارند، ورزشکاران و افرادی که در فضای باز کار می کنند، بیشتر از سایرین در معرض خطر گرما زدگی هستند. خشکی و داغ و متورم شدن پوست، تهوع و استفراغ، سردرد و سرگیجه، هوشیاری پایین، گشاد شدن مردمک چشم نشانه های گرمازدگی هستند. در صورتی که دچار این علائم شدید، بهتر است به خانه و محیطی خنک پناه ببرید. از کیسه یخ استفاده کنید یا در صورت نیاز به یکی از مراکز درمانی مراجعه کنید. برای پیشگیری از گرما زدگی پیشنهادات ما را در این اینفوگرافیک بخوانید.
۶ توصیه برای پیشگیری از «گرمازدگی» در تابستان
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید